خبرگزاری کار ایران

کارخانه قند فسا با190 کارگر فعالیت خود را از سرگرفت

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۲۷۰

به گفته کارگران کارخانه قند فسا، فعالیت این واحد تولیدی پس از یک وقفه حدودا 4 ساله از صبح روزسه شنبه(18 یهمن ماه) از سرگرفته شده است.

تعدادی از کارگران کارخانه قند فسا با اعلام این خبر به ایلنا گفتند: پس از 4 سال توقف فعالیت‌های خط تولید، امروز پنجمین روزی است که مشغول کارند.

این کارگران یادآور شدند: فعالیت تولیدی کارخانه «قند فسا» که از سال 92 به بهانه  بحران مالی متوقف شده بود و در تمام این مدت نزدیک به 250 کارگری که تا پیش از این به صورت‌های مختلف در این کارخانه مشغول کار بودند، برای تامین معاش خود سرگردان بودند.

آنها می‌گویند: این کارخانه با سرمایه گذاری بخش خصوصی فعالیت خود را از سر گرفته است و هم اکنون حدود 140کارگر فصلی و 50 کارگر  دائمی در این کارخانه مشغول کارند.

این کارگران با بیان اینکه  حدود 50 نفر از همکارانشان بازنشسته شده‌اند  در ادامه افزود: در این میان فقط 10 کارگر شرکتی خارج از کارخانه باقی مانده‌اند که به زودی با رفع  شدن مشکلاتشان به محل کارسابقشان باز می‌گردند.

بنا بر اظها رات این کارگر قند فسا در حال حاضر تنها مشکلی که باعث نگرانی کارگران شده درج واقعی عناوین شغلی در احکام شغلی  تعداد زیادی از کارگران است که بین  سالهای 74 تا 95 در این واحد مشغول کارند.

این کارگران می‌گویند: جدا از موضوع غیر واقعی بودن عناوین شغلی مندرج در پرونده‌های کارگزینی اجرای نادرست طرح طبقه بندی مشاغل در این واحد تولیدی تولیدی از سال 85 است و همین مسئله باعث شده است تا برنگرانی‌های آنها افزوده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز