خبرگزاری کار ایران

شریعتمداری در همدان مطرح کرد:

حذف ۷۰۰ هزار نفر از لیست یارانه‌بگیران/ عرضه کامل سهام شستا در بورس تا پایان مهرماه/ پرداخت ۲ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال اعتبار به استان همدان

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۱۸۸

وزیر تعاون گفت: مقرر شده تا پایان مهرماه شستا به‌طور کامل در بورس قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا، از همدان، محمد شریعتمداری در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال مجموع اعتبارات پرداخت شده به طرح‌های استان همدان است، گفت: از این رقم ۶ هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار به ‌بانک‌ها معرفی شده‌اند.

وزیر تعاون همچنین با بیان اینکه همدان در حوزه‌های صادراتی در حال عرضه‌های مختلفی است، گفت: افتخار ایرانی‌ها این است که این استان پناسیل‌های خوبی برای اشتغال‌زایی دارد. 

وی با بیان اینکه بانک‌ها باید در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی همکاری داشته باشند، گفت: استاندار همدان روسای بانک‌هایی را که در این حوزه همکاری ندارند، عزل کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به همکاری و همدلی مسئولان و نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در مسیر توسعه و برنامه‌ریزی استان، گفت: همدان استان مستعدی است و در حوزه های صادراتی در عرصه بین المللی می‌درخشد.

شریعتمداری سود فعالیت‌های اقتصادی شستا را ۳۶۸ درصد در سال‌جاری عنوان کرد و افزود: مقرر شد تا پایان مهرماه شستا به‌طور کامل در بورس قرار گیرد و حرکت این وزارتخانه در این خصوص از بنگاهداری به سمت سهامداری خواهد بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به حذف سه دهک از افراد یارانه بگیر گفت: با تکیه بر بانک‌های اطلاعاتی متعدد ما با تعدادی از دهک‌های سه دهک بالا شروع و کمتر از ۱۷۰ هزار خانوار از لیست یارانه بگیران را حذف کردیم و در مجموع ۶۵۰ الی ۷۰۰ هزار نفر از لیست یارانه‌بگیران حذف شدند.

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به شهرستان رزن عملیات اجرایی گاوداری ۶ هزار راسی با سرمایه‌گذاری بالغ بر سه هزار میلیارد ریال را آغاز خواهد کرد. بازدید از چندین طرح صنعتی نیز از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همدان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز