خبرگزاری کار ایران

وزیر کار در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

عده‌ای از بازنشستگانِ شستا به دنبال معافیت از قانون منع بکارگیری بازنشستگان هستند

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۳۵۰

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یک عده‌ای فکر می‌کنند که چون در شستا هستند، می‌توانند قانون منع بکارگیری بازنشستگان را دور بزنند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد شریعتمداری در حاشیه مراسم معارفه مدیرعامل جدید شستا در جمع خبرنگاران گفت: اولویت ما در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سپردن مسئولیت‌ها به جوانان است. با این حال یک عده‌ای که بازنشسته هستند فکر می‌کنند که چون در شستا کار می‌کنند، می‌توان برای آنها قانون منع بکارگیری بازنشستگان را دور زد.

وی با اشاره به انتشار اسامی اعضای هیات مدیره شرکت‌های زیرمجموعه وزارت کار گفت: سیاست عمومی وزارتخانه شفاف‌سازی است. مردم باید بدانند که چه کسانی امور را در دست دارند و چه کار می‌کنند آنها همچنین باید بدانند که ما چقدر برای وزارتخانه خرید می‌کنیم و زمانی که آن را می‌فروشیم چه میزان منابع حاصل می‌شود. این کار موجب می‌شود که امانتدار خوبی برای کارگران باشیم.

وی افزود: توزیع سبد کالا میان افرادی که کمتر از 3 میلیون تومان درآمد دارند، انجام شده است. همچنین باید کمک مددجویان را هم کامل کنیم. بخشی از برنامه‌هایمان در این خصوص انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز