خبرگزاری کار ایران

مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر آذربایجان غربی:

۱۶ هزار نفر فاقد بیمه اجتماعی در شهرستان میاندوآب هستند

کد خبر : ۷۶۳۸۹۷

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان آذربایجان غربی در نشست هم‌اندیشی کارگزاران صندوق در جنوب استان اعلام کرد: شهرستان میاندوآب ۱۶ هزار نفر، فاقد بیمه اجتماعی دارد.

به گزارش ایلنا، نشست آموزشی و هماندیشی کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر جنوب آذربایجان غربی با حضور مهدی قهرمانی (فرماندار میاندوآب) در شهرستان میاندوآب برگزار شد.

فرماندار میاندوآب در این نشست با اشاره به عدم استفاده تعداد زیادی از روستاییان از خدمات بیمه روستایی اظهار کرد: باید برای ترغیب کشاورزان، روستاییان و عشایر به بیمه، فرهنگسازی و تلاش کرد تا این قشر زحمتکش از مزایای صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر بهرهمند گردند.

قهرمانی تصریح کرد: هماکنون در شهرستان میاندوآب ۱۱ هزار و ۴۰۰ نفر به عنوان سرپرست خانوار تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند، امیدواریم با تلاش مضاعف و آگاهسازی مناسب تمام روستاییان منطقه از خدمات صندوق بیمه بهرهمند شوند.

یونس معزّز (مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان آذربایجان غربی) نیز هدف از برگزاری این جلسه را ارائه آخرین دستورات اداری و بخشنامهها به کارگزاران و هماندیشی عنوان کرد.

وی افزود: در شهرستان میاندوآب ۱۶ هزار نفر فاقد بیمه اجتماعی شناسایی شده است که امسال سهمیه تکلیفی ۵۰۰۰ نفر برای شهرستان میاندوآب در نظر گرفته شده است.

او ابراز امیدواری کرد که با تلاش و تبلیغات کارگزاران و با استفاده از ظرفیت همافزایی دستگاههای اجرایی فعال در روستا بتوانند این افراد را از خدمات صندوق بهرهمند کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز