خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اداره امور عشایر استان یزد:

۳۰۳۰ خانوار عشایری مشمول عضویت در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر هستند

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۴۹۷

مدیرکل اداره امور عشایر استان یزد گفت: از این پس، ارائه خدمات به عشایر منوط به عضویت آنها در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر است.

به گزارش ایلنا، در راستای تفاهم‌نامه همکاری بین صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و سازمان امور عشایر، حسن ابراهیمی (مدیر صندوق استان یزد) نشستی با حسن زارع (مدیر کل اداره امور عشایر استان یزد) و چند تن از کارشناسان این دو دستگاه داشت.

ابراهیمی ضمن تبریک ماه رمضان، توضیحاتی در خصوص مزایا و حمایتهای صندوق ارائه داد و گفت: با توجه به وضعیت ضعیف بیمه در شهرستانهای ابرکوه و خاتم و استقرار عموم عشایر در این دو شهرستان، خواستار همکاری و تلاش بیشتر اداره امور عشایر و شرکت تعاونیهای عشایری هستیم.

او همچنین افزود: شرکت تعاونیهای عشایری باید به عنوان عاملین کارگزاریها فعالیت کنند و در صورت فعالیت مناسب و کسب حداقل انتظارات صندوق، به عنوان کارگزار با این صندوق فعالیت خود را ادامه دهند.

مدیر کل اداره امور عشایر استان ضمن تبریک ماه رمضان، با اشاره به تفاهمنامه همکاری بین صندوق و امور عشایر گفت: در حال حاضر طبق آخرین آمار به دست آمده تعداد ۳۰۳۰ سرپرست خانوار عشایر در استان یزد وجود دارد که طیف زیادی از آنها مشمول عضویت در صندوق هستند.

زارع در ادامه گفت: تاکنون تسهیلات خوبی به عشایر به خصوص در حوزه دام ارائه دادهایم و امیدواریم بتوانیم مبحث بیمهای این عزیزان را با همکاری این صندوق به نحو احسنت به پایان برسانیم.

زارع در ادامه گفت: کلیه خدمات به عشایر توسط شرکتهای تعاونی عشایری انجام میشود و ما شرکتهای تعاونی عشایری را ملزم به همکاری با صندوق و ارائه خدمات به عشایر را، منوط به عضویت آنها در صندوق میکنیم.

در پایان مقرر شد جلسهای با حضور مدیرکل اداره امور عشایر و مسئولان شرکت تعاونیهای عشایری برگزار و تفاهمنامه همکاری منعقد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز