خبرگزاری کار ایران

سه ماه مزد از معوقات مزدی‌ کارگران صنایع مفتولی تاکستان پرداخت شد/ تولید از سر گرفته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۱۲۸

معادل سه ماه از مجموع هفت ماه معوقات مزدی کارگران «صنایع مفتولی تاکستان» پرداخت شد.

به گزارش‌ خبرنگار ایلنا، کارگران «صنایع مفتولی تاکستان» می‌گویند: عصر روز گذشته (دوشنبه ۱۳ اسفند ماه) معادل سه ماه از مجموع ۷ ماه معوقات مزدی خود را دریافت کردند.

کارگران «صنایع مفتولی تاکستان» که جدا از دستمزد اسفند ماه جاری بابت ۴ ماه مزد پرداخت نشده از کارفرمای خود طلبکارند، گفتند: این اتفاق عصر روز گذشته و زمانی اتفاق افتاد که درست یک روز قبل جلسه‌ای در خصوص وضعیت کارخانه و پرداخت مطالبات کارگران از سوی کارفرما و تعدادی از مسئولان شهرستانی برگزار شده بود.

این کارگران که شمار آن‌ها به حدود ۵۰ نفر می‌رسد، در توضیح مابقی مطالبات خود می‌گویند: در حال حاضر آنها به غیر از ۴ ماه معوقات مزدی مربوط به آبان، آذر، دی و بهمن ماه سال جاری، عیدی سال ۹۷ را نیز طلبکاریم.

از قرار معلوم کارفرمای صنایع مفتولی تاکستان به کارگران وعده داده طی روزهای آینده دو ماه دیگر از معوقات مزدی کارگران را پرداخت خواهد کرد.

کارگران معدن صنایع مفتولی تاکستان در خاتمه تصریح کردند: همچنین قرار است تا چند روز آینده با تامین مواد اولیه مجددا فعالیت تولیدی این واحد صنعتی ازسر گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز