خبرگزاری کار ایران

در پی امضای تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه:

ارائه خدمات به روستاییان از باجه‌های پست بانک در استان یزد ممکن شد

asdasd
کد خبر : ۷۳۳۷۲۷

در پی امضای تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه بین اداره کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد، پست بانک و صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان یزد، ارائه خدمات به روستاییان از باجه‌های پست بانک در یزد ممکن شد.

به گزارش ایلنا، در راستای بهره‌مندی قشر زحمتکش و شریف کشاورز، روستایی و عشایر از خدمات بیمه اجتماعی و کمک به کاهش فقر و بهبود زیر ساخت‌های اقتصادی و اجتماعی و سهولت دسترسی، کاهش سفرها و هزینه‌های کشاورزان، روستاییان و عشایر تفاهم‌نامه همکاری سه جانبه بین اداره کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد، مدیریت شعب پست بانک استان یزد، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد منعقد شد.

حسن ابراهیمی (مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر استان یزد) با بیان اینکه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر یکی از چهار صندوق بیمه عمومی و تنها صندوق بیمه اختیاری کشور است که نیازمند توجه جدی و عملی تمام دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با قشر کشاورز، روستایی و عشایر است تا طیف بیشتری از این عزیزان از کمک و حمایت‌های دولت در زمان سالمندی و بیماری بهره‌مند شوند، لذا ضروری است اهداف و مزایای این بیمه برای جامعه هدف تبیین شود.

ابراهیمی افزود: با توجه به ظرفیت مغفولی که در استان وجود دارد و در راستای ارائه خدمات بیشتر و سهولت در دسترسی جامعه هدف به صندوق و به امید این که هیچ فرد فاقد بیمه‌ای نباشد این تفاهم‌نامه منعقد گردید.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد امضای این تفاهم‌نامه را به مدت یک سال و به منظور افزایش ضریب نفوذ بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر دانست.

محمود زارع رشکوییه (مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری یزد) در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۲ هزار و ۴۰۰ نفر در استان تحت پوشش صندوق بیمه صندوق اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند گفت: بیش از ۵۶ هزار نفر نیز واجد شرایط این بیمه در استان هستند.

او همچنین اشاره کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه همه باجه‌های پست بانک در روستاهای استان امور مربوط به جذب، تمدید و خدمات بیمه‌ای را برای جامعه هدف این صندوق بر عهده خواهند شد.

در پی امضای این تفاهم‌نامه، از ۷  اسفند، ۱۲۰ باجه پست بانک در روستا‌های استان به کمک صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر آمدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز