خبرگزاری کار ایران

فعالیت کارخانه پفک‌سازی در البرز با یک هزار و ۲۵۰ کارگر از سر گرفته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۱۹۰

فعالیت یکی از واحدهای تولیدکننده فراورده‌های حجیم شده با غلات (پفک) در البرز که اخیرا فعالیت تولیدآن با یک هزارو 250 کارگر متوقف شده بود، از سر گرفته می‌شود.

به گزارش ایلنا، اخیرا ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان البرز  به ریاست عزیزاله شهبازی (استاندار البرز) جلسه‌ای را پیرامون مشکلات یکی از واحدهایی بزرگ تولیدی مستقر در البرز (پفک سازی) برگزار کردند و قرار شد این کارخانه با گرفتن تاییدیه‌های سازمان غذا دارو مجددا فعالیت تولیدی خود را از سر بگیرد.

پیش از این کیانوش جهانپور، سخنگوی سازمان غذا و دارو درباره استفاده از خوراک دام برای تولید پفک در دو کارخانه به ایلنا گفته بود: پس از بررسی‌هایی که انجام شده از سوی سازمان غذا ودارو مشخص شد دو شرکت از ذرتی که با برچسب خوراک دام وارد کشور شده‌اند، برای تولید پفک استفاده کرده‌اند. 

استاندار البرز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از مدیران این واحد تولیدی خواست هرچه سریعتر با نظارت سازمان‌های استاندارد و غذا و دارو و صمت ضمن راه‌اندازی مجدد بخش تعطیل شده این کارخانه، زمینه اشتغال کارگران بیکار شده فراهم شود.

شهبازی نظارت بر روند تولید واحدهای تولیدی و حل موانع آنها، پیش از تعطیلی و بیکاری پرسنل آن را مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز