خبرگزاری کار ایران

توضیحات مدیریت کاغذسازی لطیف در مورد یک خبر

کد خبر : ۳۲۹۲۲۳

پیرو انتشار خبری در تاریخ ۱۰ آذر ماه سال جاری با عنوان «افزایش بدهی مالی ۲۰۰ کارگر کاغذسازی لطیف را نگران کرد»، مدیر عامل این واحد تولیدی در استان البرز جهت تنویر افکار عمومی توضیحاتی را ارسال کرد.

به گزارش ایلنا پیرو انتشار خبری در تاریخ ۱۰ آذر ماه سال جاری با عنوان «افزایش بدهی مالی ۲۰۰ کارگر کاغذسازی لطیف را نگران کرد»، مدیر عامل این واحد تولیدی در استان البرز با ارسال جوابیه‌ای، خبر مذکور را تکذیب کرد.

 در متن کامل جوابیه مدیر عامل شرکت محصولات کاغذی لطیف آمده است: در پاسخ به مطالب مندرج در خبر گزاری کار ایران (ایلنا) تحت عنوان «افزایش بدهی مالی ۲۰۰ کارگر کاغذسازی لطیف را نگران کرد» آنچه احتمال صدق و کذب در آن راه دارد خبر است و نشر اخبار و وقایع خلاف واقع به قصد اصرار به غیر یا تشویق اذهان عمومی یا مقامات رسمی مطابق با قانون جرم محسوب می‌شود.

موضوع تماس ۲۰۰ کارگر کارخانه لطیف که اسامی آن‌ها نیز مشخص نمی‌باشد و تماس این تعداد با (منابع کارگری ایلنا) اساسا معقول به نظر نمی‌رسد.

اگرچه محور خبر فوق انباشت بدهی‌های کارخانه لطیف در دوره مدیریت جدید و نگرانی کارگران از تاثیرگذاری این موضوع بر دریافتی‌های آنان می‌باشد لیکن در متن خبر به صراحت اعلام گردیده که شرایط موجود هیچ تاثیری بر پرداخت مطالبات مزدی کارگران این واحد تولیدی نداشته است و صرفا کارگران این واحد تولیدی نگران هستند هر چند در‌ای خبر تلاش شده مدیریت جدید کارخانه در مقایسه با مدیر قبلی مورد نقد قرار بگیرد ولی باید متذکر شد که مدیریت کارخانه صرفا مسئولیت تولید را عهده‌دار است و مسئولیت موارد فوق در حوزه فعالیت مدیر عامل شرکت می‌باشد که بدون شک توانسته با وجود مشکلات ذکر شده در خبر فوق، حقوق متعلقه و هدایای مناسبتی را به موقع پرداخت نماید که در مقایسه با مدیران قبلی که در شرایط رونق فعالیت داشتند قابل توجه است.

لذا انتشار این اخبار، با هدف متشنج ساختن فضای کاری پرنشاط در شرکت لطیف و زیر سوال بردن تلاش شبانه‌روزی کارکنان و مدیران آن می‌باشد، همچنین مطالعه این خبر از سوی آگاهان به شرایط و وضعیت واحدهای تولیدی و صنعتی در دوره اقتصادی سخت سال‌های اخیر و توجه به ادعاهایی که در ردیف مسائل عادی و پیش پا افتاده واحدهای تولیدی است تایید کننده و نشان از شرایط مناسب شرکت لطیف به نسبت سایر واحدهای تولیدی مشابه می‌باشد.

متاسفانه دور از انتظار بود رسانه‌ای که عنوان حمایت از تولید، کار و جامعه کارگری شعار آن است با گام برداشتن در مسیری نامناسب، ضمن فاصله گرفتن از رفتار حرفه‌ای، عبور از امانتداری و صداقت در عرصه اطلاع‌رسانی، تلاش خود را معطوف به انتشار اخباری نماید که تاثیری به جز تخریب‌ فضای کار و توسعه در کشور ندارد.

بدیهی است طبق قوانین مطبوعات، مدعیان حق ارسال پاسخ و درج مجانی آن را دارند مقتضی است مقرر فرمایید نسبت به درج پاسخ فوق به قصد آگاهی و اطلاع‌رسانی به مخاطبین اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز