خبرگزاری کار ایران

تبدیل وضعیت مشکل کارگران شهرداری نیشابور است

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۹۷۶

در پی اعمال فشار برای تبدیل وضعیت قرارداد کارگران دائمی منطقه دو شهرداری نیشابور، صبح امروز جمعی از کارگران مقابل دفتر پیمانکار تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز (یکشنبه۲۳ دی ماه) گروهی از کارگران دائمی منطقه دو شهرداری نیشابور، برای چندمین بار در ماه جاری در انتقاد به اعمال فشار «شهرداری نیشابور» برای تبدیل وضعیت قرارداد کارگران دائمی به پیمانی مقابل دفتر پیمانکار واقع در خیابان هاشمی نژاد نیشابور تجمع کردند.

این کارگران می‌گویند: حدود ۳۰۰ کارگر خدماتی منطقه دو شهرداری نیشابور هستیم که از ابتدای دی ماه جاری، شهرداری نیشابور بدون اطلاع ما کارگران وضعیت استخدامی‌مان را از حالت قرارداد مستقیم به پیمانکاری تغییر داده و در نتیجه امنیت شغلی ما را در معرض تهدید قرار داده‌اند.

این کارگران با بیان اینکه مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر نیشابور توجهی به مخالفت کارگران این مجموعه با حضور دوباره پیمانکاران نداشته‌اند، افزودند: این بی‌توجهی‌ها در حالی ادامه دارد که کارفرمای شرکت پیمانکاری کارگران را برای ادامه همکاری تهدید به اخراج می‌کند.

به گفته کارگران معترض، آنها شب گذشته نیز تجمع مشابهی را مقابل ساختمان شورای شهر برگزار کردند. اعضای شورای شهر نیشابور نیز در ارتباط با مشکلات کارگران جلسه‌ای برگزار کرده‌اند که نتیجه‌ای نداشته است.

کارگران معترض شهرداری نیشابور با بیان اینکه به هیچ وجه برای تبدیل وضعیت استخدامی خود با پیمانکار کنار نخواهیم آمد، افزودند: می‌دانیم وقتی کسی حامی ما  کارگر نیست اعتراضات‌مان به جایی نمی‌رسد. در عین حال از مسئولینی در شهرستان گله‌مندیم که سکوت اختیار کرده و در طول روزهایی که حق خود را مطالبه می‌کنیم، هیچ واکنشی از خود نشان نمی‌دهند.

تبدیل وضعیت مشکل کارگران شهرداری نیشابور است

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز