خبرگزاری کار ایران

جمعی از وکلای دادگستری مطرح کردند:

وکالت کارگران هفت‌تپه را با افتخار قبول می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۲۷۰

جمعی از وکلای دادگستری در نامه‌ای خطاب به کارگران نیشکر هفت‌تپه ضمن اعلام حمایت از آنها، آمادگی خود را بری قبول وکالت آنها اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از وکلای دادگستری در نامه‌ای خطاب به کارگران نیشکر هفت‌ تپه، از این کارگران اعلام حمایت کردند.

در این نامه آمده‌ است: احتراما ما جمعی از وکلای دادگستری ایران با استناد به اصول سوم، هشتم، نهم، نوزدهم، بیست و دوم، بیست و هفتم، سی و چهارم و سی و هفتم و چهل و سوم قانون اساسی مراتب پشتیبانی و حمایت خود را از  اعتراضات شما اعلام می‌داریم و تصریحا بیان می‌داریم  که حسب اصول مارالذکر قانون اساسی، اعتراض و تحصن بخش لاینفک حقوق شرعی، قانونی و انسانی کارگران است. پیگیری مطالبات صنفی و تلاش برای احقاق حقوق و  کوشش برای دریافت مطالبات مالی جزو بنیان‌های حقوقی کارگران است که قانون کار و مقاوله‌نامه‌های سازمان بین‌المللی کار بطور کامل آن را به رسمیت شناخته است و توجه، تحقق و پاسخگویی به آنها در شمار تکالیف دولت و مسولین کشوری است.

در ادامه می‌خوانیم: ما وکلای دادگستری، امضاکنندگان این بیانیه، ضمن همبستگی با افتخار مراتب آمادگی خود را جهت دفاع و پذیرش وکالت شما زحمتکشان در مراجع قانونی و قضایی را اعلام می‌داریم.

امضاکنندگان نامه:

١- حسین احمدی نیاز

٢- هوشمند رحیمی

٣-یوسف مولایی

٤- علیرضا دقیقی

٥-قهرمان کریمی

٦- پیمان حاج محمود عطار

٧-احسن حسن پور

٨- محمدعلی جداری فروغی

٩- محمد نجفی

١٠-لیلا علی کرمی

١١- نعمت احمدی

١٢-مصطفی ترک همدانی

١٣-جبار مبارکی

١٤-عبدالله جهان بین

١٥-علی افروز

١٦-فرهاد مجید آلادی

١٧- مصطفی احمدیان

١٨-محمد مصطفایی

١٩- آناهیتا فراهانی

٢٠-حسین خبیر

٢١- حسین عشقی

٢٢- کاوه رحمانی

٢٣-سارا علی محمدی

٢٤-علی امیری

٢٥- ثریا فیضی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز