خبرگزاری کار ایران

پایان اعتراض دوهفته‌ای کارگران نیشکر هفت‌تپه/کارگران مشغول کار شدند

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۷۵۶

اعتراض صنفی کارگران نیشکر هفت‌تپه پس از گذشت نزدیک به ۱۴ روز خاتمه یافته و در حال حاضر کارگران بخش‌های مختلف به فعالیت حرفه‌ای خود مشغولند.

منابع خبری ایلنا در مجتمع نیشکر هفت تپه؛ از خاتمه اعتراض صنفی دو هفته‌ای کارگران این واحد صنعتی و بازگشت به کار تمامی کارگران شاغل در واحد کشاورزی و صنعتی این مجتمع خبر می‌دهند.

بر پایه این اظهارات؛ به دنبال مذاکرات صنفی کارگران که روز جمعه در جلسه استانداری و دیروز (شنبه) در اداره کار شهرستان شوش انجام شد، اعتراض صنفی کارگران نیشکر هفت‌تپه پس از گذشت نزدیک به ۱۴ روز خاتمه یافته و در حال حاضر کارگران بخش‌های مختلف به فعالیت حرفه‌ای خود مشغولند.

این کارگران از دو هفته پیش در اعتراض به محقق نشدن مطالبات نیروهای شاغل و بازنشسته بخش‌های مختلف کشاورزی و صنعتی در اعتراض صنفی به سر می‌بردند.

انعقاد قرارداد کار با ۱۵۰۰ کارگر روزمزد و پرداخت شدن یک نوبت معوقات مزدی کارگران در هفته جاری، تعیین تکلیف  وضعیت کارخانه و تعمیرات آن، برطرف شدن بحث تقسیم اراضی و کارخانه خوراک دام، تغییر مدیریت و بازگشت به کار نیروهای دفع آفات ازجمله مطالباتی است که کارگران معترض در دو هفته گذشته خواستار شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز