خبرگزاری کار ایران

نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان امام خمینی کرج خبر داد؛

برخی مسئولان بیمارستان، با ارسال نامه‌ به دنبال ایجاد زمینه تعطیلی آن هستند

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۱۰۷

به گفته نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان امام خمینی کرج، برخی از مسئولان بیمارستان با ارسال نامه‌هایی به نهاد‌هایی همچون سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز، استانداری البرز، دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در پی فراهم آوردن زمینه‌های تعطیلی بیمارستان هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج علاوه بر مشکلات مهمی همچون معوقات دوازده‌ماهه مزدی کارکنان، فقدان ثبات کاری و بدهی فراوان به سایر طلبکاران با مشکل دیگری نیز دست و پنجه نرم می‌کند و آن نامه‌هایی است که از سوی برخی مسئولان بیمارستان جهت فراهم آوردن زمینه‌های تعطیلی آن ارسال می‌شود.

قاسم طاهری (نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج) پیرامون مشکل یاد شده به ایلنا گفت: رییس بیمارستان، مسئول فنی و مسئول کادر پرستاری بیمارستان، هم‌راستا با مواضع کسانی که موجب تعطیلی بیمارستان شده‌اند نامه‌ای نوشته و درخواست بازنگری در ادامه کار آن، به بهانه نبود کادر پزشکی و تجهیزات مناسب داده‌اند.

وی افزود: البته این بار اولی نیست که چنین نامه‌ای ارسال می‌شود. از ۱۰ شهریور تاکنون، این اتفاق بارها رخ داده است. گفتنی است آنها این نامه‌ها خطاب به مقامات و سازمان‌هایی همچون مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز، رییس هیات مدیره سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز، دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، استانداری البرز و... نوشته‌ شده‌اند.

طاهری گفت: نبود پزشک حرف درستی نیست. ریاست بیمارستان خود اقدام به مرخص کردن پزشکان نموده و ارائه خدمات درمانی در درمانگاه بیمارستان را برعهده گرفته است. مسئول فنی نیز، پزشکان بخش اورژانس را مرخص کرده است.

نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج در پایان، تصریح کرد: متاسفانه مشاوران مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز در رابطه با این بیمارستان، مشاوره‌های نادرست از وضعیت بیمارستان به وی می‌دهند که این امر موجب اتخاذ تصمیمات بد از سوی سازمان همیاری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز