خبرگزاری کار ایران

ادامه تجمعات کارکنان بیمارستان امام خمینی کرج در اعتراض به بلاتکلیفی بیمارستان و مطالبات مزدی یازده ماهه

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۰۹۳

جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ نفر (متشکل از کارکنان، برخی از پزشکان بیمارستان امام خمینی کرج و تعدادی از جانبازان و اعضای خانواده شهدای استان البرز) در اعتراض به وضعیت بلاتکلیف بیمارستان و مطالبات مزدی یازده ماهه، در خیابان اصلی روبروی بیمارستان تجمعی اعتراضی برگزار کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تجمع اعتراضی کارکنان و پزشکان بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج، با حضور تعدادی از جانبازان، ایثارگران و اعضای خانواده شهدای استان البرز امروز (یکشنبه، 8 مهر ماه) هم ادامه یافت.

این تجمع همچون دفعات قبل، در اعتراض به وضعیت بلاتکلیف بیمارستان و عدم تسویه مطالبات مزدی کارکنان و پزشکان آنجا برگزار شده است.

 قاسم طاهری (نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج) در این‌باره به ایلنا گفت: به‌رغم اینکه در تجمع روز گذشته، چند نفر از مقامات نیروی انتظامی با حضور در جمع معترضان، با رییس سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز تماس گرفتند اما وی در جمع معترضان حاضر نشد.

وی افزود: شب گذشته نیز، از سوی حراست سازمان همیاری و استانداری البرز با ما تماس گرفتند و برای حضور در جلسه، دعوت به عمل آوردند که مورد پذیرش ما واقع نشد چراکه تاکنون از این جلسات نتیجه‌ای نگرفتیم.

طاهری اظهار داشت: جمعیت معترضان حاضر در تجمع بالغ بر ۳۰۰ نفر است که جدا از کارکنان، عده‌ای از افراد ایثارگر، جانباز و خانواده شهدا هم در میان آنها حضور دارند. تعدادی از پزشکان بیمارستان که بین یک الی دو سال مطالبه پرداخت نشده دارند، از دیروز تاکنون در تجمع حضور یافته‌اند. تجمع امروز در مقابل بیمارستان، در خیابان شهید بهشتی که خیابان اصلی روبروی بیمارستان است، برگزار شده است.

نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج در پایان، گفت: تجمع‌کنندگان برای نشان دادن اعتراضاتشان، شعارهای مختلفی سر می‌دهند ازجمله: "استاندار کجایی، چرا در تجمع ما نمی‌آیی"، "مگر این شهر حاکم نداره بیمارستان را از این وضع درآره"، "نیروی انتظامی، حمایت، حمایت"، "نیروی انتظامی، تشکر تشکر، تا فردا همین‌جا همین‌جا". ترجیع بند تمام این شعارها هم، نام امام حسین(ع) است.         

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز