خبرگزاری کار ایران

تجمع کارکنان بیمارستان امام خمینی کرج مقابل سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۱۷۹

بیش از ۲۰۰ نفر از کارکنان بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج در اعتراض به وضعیت بلاتکلیف بیمارستان و عدم تسویه مطالبات مزدی‌شان، مقابل سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز تجمع کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از صبح امروز بیش از ۲۰۰ نفر از کارکنان بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج در مقابل سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز تجمع کرده‌اند.

قاسم طاهری (نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج) در این‌باره به ایلنا، گفت: جمعیتی بالغ بر ۲۰۰ نفر از کارکنان بیمارستان –که تعداد آنها مرتبا در حال افزایش است- در مقابل سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز از صبح امروز تجمع کرده‌اند. گفتنی است در سازمان بسته است.

وی افزود: این بیمارستان نزدیک به ۵۰۰ نفر پرسنل دارد که دارای مطالبات مزدی متفاوتی هستند. مطالبات مزدی آنها بین ۵ الی ۱۰ ماه است.

طاهری تصریح کرد: این بیمارستان مدتی است که به دلیل وضعیت نابسامانی که داشته، به مزایده گذاشته شده است. اما این مزایده -که شباهتی هم به یک مزایده واقعی نداشت- موجب بلاتکلیفی بیشتر پرسنل بیمارستان شده است. اکنون اعلام شده که در شهریورماه، قصد تشکیل هیئت امنایی برای رسیدگی و مدیریت امور بیمارستان دارند. 

نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج توضیح داد: به نظر می‌رسد قصد اصلی از مزایده، ایجاد تمهیداتی برای اعلام ورشکستگی بیمارستان بوده است.

وی در توصیف شرایط کنونی بیمارستان، گفت: اکنون بیمارستان به‌رغم دارا بودن تجهیزات، به‌شکل نیمه‌کاره، فعالیت می‌کند.

طاهری در پایان، به تشریح اصلی‌ترین مطالبات کارکنان بیمارستان پرداخت و گفت: مطالبات ما و دیگر کارکنان معترض به وضع موجود بیمارستان بدین شرح است: بیمارستان قوام یابد؛ حق و حقوق کارکنان بیمارستان به‌طور کامل پرداخت شود و یک یا دونفر از اعضای شورای اسلامی کار کارکنان بیمارستان در هیئت امنایی که قرار است تشکیل شود، در قالب نماینده کارکنان بیمارستان حضور داشته باشند.  

در همین رابطه محمدجواد کولیوند (نماینده حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس و رییس کمیسیون شورا و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی) در گفتگویی که پیش‌تر با ایلنا داشت، گفت: مالکان این بیمارستان، بنیاد شهید، سازمان همیاری شهرداری‌های استان البرز و دستگاه حاکمیتی (استانداری) هستند. از همین روی، در حوزه مدیریتی آن مشکلاتی وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز