خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تنها امانت برجای مانده از شهدا

asdasd
کد خبر : ۶۴۰۴۷۳

رئیس بنیاد شهید شهرستان بن گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است که این فرهنگ پاسداشت امانت به جا مانده از شهدای عزیز است.

اسماعیل اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: جامعه اسلامی نیازمند فرهنگ، ایثار و شهادت است و این امر ضمن اینکه یک ضرورت است رنگ تقدس و معنویت به خود گرفته و جلوه‌ای الهی دارد. 

وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از وظایف آحاد ملت دانست و افزود: باید خدماتی که در شأن و منزلت خانواده‌های شهداست به آنها ارائه شود. 

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی شهرستان بن با تقدیم 410 شهید از پیشتازان عرصه ایثار و شهادت است.

وی ادامه داد: همچنین این شهرستان دارای 800 جانباز و آزاده بوده و این نشان از ولایت مداری، ایمان، اعتقاد، عشق و علاقه مردم شریف و انقلاب این شهرستان به نظام آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی است. 

رئیس بنیاد شهید شهرستان بن یادآور شد: یکی از مهمترین دغدغه‌های جامعه ایثار اشتغال است و بنیاد شهید مسئولیت مهمی را در پی یافتن ظرفیت‌های موجود برای اشتغال این قشر از جامعه عهده دار است. 

اسماعیلی با مروری بر وضعیت علمی و فرهنگی جامعه یادآور شد: جامعه ایثارگر دارای ظرفیت و پتانسیلی بالاست و باید بیش از گذشته در کانون برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز