خبرگزاری کار ایران

تجمع دوباره کارکنان بیمارستان امام خمینی کرج/معترضان زیر باران هم دست از اعتراض برنداشتند

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۶۶۸

بیش از ۲۵۰ نفر از کارکنان بیمارستان امام خمینی کرج در هوای بارانی امروز، در اعتراض به عدم پرداخت معوقات مزدی یازده ماهه‌شان و تعیین تکلیف نشدن وضعیت این مرکز بزرگ و باقدمت درمانی، در خیابان اصلی مقابل بیمارستان، مجددا دست به تجمع اعتراضی زدند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، تجمعات اعتراضی کارکنان بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج در ابتدای این هفته مجددا از سر گرفته شده است.

قاسم طاهری (نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج) به ایلنا گفت: بالغ بر ۲۵۰ نفر از کارکنان بیمارستان امام خمینی کرج امروز نیز، مانند روزهای گذشته برای پیگیری مطالبات بر زمین مانده‌شان، یعنی یازده ماه معوقات مزدی و تعیین تکلیف سرنوشت بیمارستان در خیابان اصلی مقابل بیمارستان امام خمینی کرج تجمع کرده‌اند.

وی افزود: امروز قرار بود تجمع در مقابل خانه ملت استان البرز برگزار شود که با توجه به بارندگی، معترضان تجمع را در همان محل سابق هفته پیشین، یعنی خیابان شهید بهشتی که خیابان اصلی مقابل بیمارستان است، برگزار کردند. لازم به ذکر است آنها در وضعیت بارندگی با نگه‌داشتن مشما بر روی سرشان، برای پیگیری مطالباتشان، تجمع را برگزار کردند.

نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج در پایان، گفت: تجمع امروز با حضور ماموران نیروی انتظامی، در کمال آرامش و بدون حاشیه برگزار و ادامه یافته است. با این حال، کارکنان معترض از وضعیت کنونی و وعده وعیدهای مقامات مختلف، بسیار ناراحت و ناراضی هستند چراکه تاکنون، در عمل، شاهد اقدامات اثرگذاری از سوی آنها نبوده‌اند. این امر موجب شده تجمعات و اعتراضات کارکنان همچنان با قوت ادامه یابد. این اعتراضات در مواردی، مورد سوءاستفاده شبکه‌ها و افرادی شده که قصد آسیب زدن به چهره نظام و کشور داشته‌اند. بنابراین، بهتر خواهد بود مسئولان مربوطه، با ورود هرچه سریع‌تر به این ماجرا و حل مشکلات کارکنان و خود بیمارستان، زمینه مناسبی برای پایان یافتن اعتراضات ایجاد کنند.     

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز