خبرگزاری کار ایران

تجمعات کارکنان بیمارستان امام خمینی کرج وارد سومین روز شد/اعتراض به عدم پرداخت یازده‌ ماه دستمزد و وضعیت بلاتکلیف بیمارستان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۵۹۷

پرسنل بیمارستان امام خمینی کرج برای پیگیری مطالبات مزدی یازده ماهه‌شان و وضعیت بلاتکلیف و رها شده بیمارستان، امروز نیز هم‌چون روزهای قبل، در خیابان اصلی روبروی بیمارستان امام خمینی حضور یافته و تجمعی اعتراضی برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از ساعت ۸ صبح امروز، کارکنان بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج، ابتدا با حضور در محوطه بیمارستان و سپس، در خیابان شهید بهشتی (خیابان اصلی روبروی درِ بیمارستان) نسبت به عدم پرداخت مطالبات مزدی یازده‌ماهه‌شان و وضعیت بلاتکلیفی بیمارستان، تجمعی اعتراضی برگزار کرده‌اند.

در همین زمینه، قاسم طاهری (نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج) به ایلنا گفت: مطالبات ما همان‌هایی است که طی تجمعات روزهای اخیر، پیگیری کرده‌ایم: پرداخت مطالبه مزدی کارکنان که به یازده ماه می‌رسد و فعالیت مجدد بیمارستان و درآمدن آن از حالت بلاتکلیفی.

وی در خصوص تجمع دیروز، اظهار داشت: روز گذشته، با آقای زارع (رییس شورای شهر کرج) جلسه‌ای دوساعته (بین ساعات ۱۱ الی ۱۳) در رابطه با مشکلات بیمارستان داشتیم. بعد از وی، حدود ساعت ۱۳، با دکتر مهدوی کلیشمی (عضو شورای شهر کرج) جلسه‌ای یک‌ساعته داشتیم. گفتنی است بعد از جلسه، دکتر مهدوی در میان تجمع‌کنندگان حضور یافت و متعاقبا، از کل بیمارستان بازدید به عمل آورد. این بازدید از بیمارستان شامل تجهیزات در حال خاک خوردن آن، بخش‌های درآمدزای آن که تعطیل و یا حتی مخروبه بود و بخش‌هایی که بیماران دیالیزی در آن حضور دارند، شد. طی این بازدید، وی با بیمارانی که در بیمارستان حضور داشتند، گفتگو کرد و در این گفتگو، بیماران نیز نقطه‌نظرات خود را که در دفاع از پرسنل زحمت‌کش بیمارستان بود، مطرح کردند.  

طاهری افزود: بعد از بازدید، دکتر مهدوی در سالن اجتماعات بیمارستان حضور یافت و با رییس بیمارستان، پرستاران، تعدادی از پزشکان و دیگر کارکنان بیمارستان گفتگو کرد. در این جلسه، مشکلات کارکنان بیمارستان مطرح شد. حجم مشکلات کارکنان و وضعیت اسف‌بار بیماران و خود بیمارستان، موجبات تاثر خاطر تمامی حاضران، من‌جمله دکتر مهدوی را فراهم آورد.

نایب رییس شورای اسلامی کار بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج در پایان، گفت: به گفته دکتر مهدوی؛ طی روزهای آتی، جلسه‌ای اضطراری با امام جمعه کرج، نمایندگان کرج در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر و استاندار برای ارائه راهکار جهت حل مشکلات بیمارستان و کارکنان آن برگزار خواهد شد.        

قابل ذکر است در تجمع روز گذشته پرسنل بیمارستان امام خمینی کرج، نیروی انتظامی برخورد تندی با معترضان به عمل آورد.      

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز