خبرگزاری کار ایران

با هدف پوشش صددرصدی تا پایان دولت دوازدهم؛

دستور تشکیل ستادهای استانی توسعه بیمه روستاییان و عشایری ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۸۱۴

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد رییس جمهوری، دستور تشکیل ستادهای استانی توسعه بیمه روستایی را با هدف پوشش ۱۰۰درصدی خانوارهای ساکن روستا، عشایر و کشاورزان تا پایان دولت دوازدهم، به استانداران سراسر کشور ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، سیدابوالفضل رضوی (معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد رییس جمهوری) در ابلاغیه خود به استانداران با اشاره به اینکه تاکنون بیش از یک میلیون و ششصد هزار خانوار روستایی، عشایری و کشاورز از خدمات صندوق بیمه اجتماعی عشایر، روستاییان و کشاورزان بهره‌مند شده‌اند، مستمری‌بگیران این صندوق را ۱۰۰ هزارنفر عنوان کرد و نوشت: اکنون یکصدهزار نفر همچون کارکنان دولت از مستمری‌های این خدمت در قالب بازنشستگی برخوردار شده‌اند.

رضوی با تاکید بر اینکه مقرر شده تا با یک برنامه زمان‌بندی مشخص و تا پایان دولت تدبیر و امید، پوشش صددرصدی جامعه هدف انجام پذیرد، خواستار تشکیل ستاد استانی توسعه بیمه با ریاست استانداران شد.

طبق این ابلاغیه استانداران موظفند همسو با ستاد کشوری بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر نسبت به برگزاری جلسات منظم، تدوین برنامه‌ها، کسب همکاری تمام دستگاه‌های دخیل در توسعه روستایی و رصد پیشرفت اجرای طرح اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز