خبرگزاری کار ایران

نوربخش:

تامین اجتماعی نخستین خاکریز جنگ اقتصادی است

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۴۰۱

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه امروز در یک جنگ اقتصادی قرار گرفته‌ایم، تاکید کرد: جنگ اقتصادی، خاکریز می‌خواهد و امروز این سازمان نخستین خاکریز این جنگ است و در خط مقدم جنگ اقتصادی تمام عیار قرار دارد.

به گزارش ایلنا، سیدتقی نوربخش در نشست شورای اداری شهرستان عنبرآباد در جنوب کرمان گفت: امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم و مطمئنا این جنگ بر سازمان تامین اجتماعی اثرگذار خواهد بود.

وی افزود: در شرایط کنونی همه باید دست به دست هم دهیم و مشکلات مردم را برطرف کنیم زیرا ما مدیون این مردم هستیم و باید پیگیر رفع مشکلات آنان باشیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه مسئولان همواره باید بین مردم باشند، اظهار داشت: نباید بین مردم و مسئولان فاصله بیفتد.

نوربخش ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی ٤١ میلیون نفر را تحت پوشش دارد که این افراد نیمی از جمعیت کشور به شمار می‌روند و این سازمان به ٦ میلیون نفر مستمری بگیر در کشور، مستمری پرداخت می‌کند. تامین اجتماعی در سال جاری ماهیانه ٦ هزار و ٧٠٠ میلیارد تومان مستمری، بدون اتکای به نفت پرداخت می‌کند.

وی با بیان اینکه جیرفت و عنبرآباد از شهرهای بزرگ استان کرمان به شمار می‌روند، تصریح کرد: ظرفیت پوشش بیمه‌ای این دو شهرستان به دلیل غیرصنعتی بودن زیاد نیست و ضریب پوشش بیمه‌ای کمی دارند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: در این سفر قول می دهم یک شعبه تامین اجتماعی جدید در جیرفت احداث شود و از آنجا که تعداد بیمه شدگان ٨٠ هزار نفر است شعبه تامین اجتماعی این شهرستان از درجه ٢ به سطح یک ارتقا یابد.

نوربخش ادامه داد: در زمینه امکانات درمانی با تعامل دانشگاه علوم پزشکی، چند پزشک متخصص دیگر در این منطقه فعال می‌شوند.

وی افزود: مسئولان استانی و شهرستانی طی ماه آینده از امکانات موجود در این منطقه بازدید و یک طرح عملیاتی جامعی با کمک دانشگاه علوم پزشکی ارائه می‌کنند تا یک مرکز درمانی برای تامین اجتماعی احداث یا خریداری شود. تعیین تکلیف درباره خرید یا احداث مرکز درمانی جیرفت تا یک ماه آینده مشخص می‌شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مشکلات شهرستان عنبرآباد اشاره و خاطرنشان کرد: در این شهرستان باید پرسنل درمانی افزایش یابد و طرح ارتقای نمایندگی تامین اجتماعی به شعبه انجام شود.

نوربخش صبح امروز به همراه معاونان و مدیران استانی سازمان تامین اجتماعی به منظور بررسی امکانات درمانی به جنوب کرمان سفر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز