خبرگزاری کار ایران

سیدتقی نوربخش در مراسم تشییع پیکر ابوتراب فیضی:

قلبی از تپیدن ایستاد که برای مصالح و منافع جامعه کارگری می‌تپید

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۱۳۲

مراسم تشییع پیکر «ابوتراب فیضی» فعال کارگری با حضور مدیرعامل، معاونان، مدیران و جمعی از کارکنان سازمان تامین اجتماعی در محل بیمارستان فیاض بخش برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مراسم تشییع پیکر «ابوتراب فیضی» فعال کارگری با حضور مدیرعامل، معاونان، مدیران و جمعی از کارکنان سازمان تامین اجتماعی در محل بیمارستان  فیاض بخش برگزار شد.

«سیدتقی نوربخش» در این مراسم گفت: به خانواده مرحوم فیضی و جامعه کارگری کشور تسلیت عرض می‌کنم.

وی با بیان اینکه حقیقتا قلبی از تپیدن ایستاد که برای مصالح و منافع جامعه کارگری سالها می‌تپید، افزود: حنجره ای از سخن ایستاد که مصالح و منافع جامعه کارگری را بیان می‌کرد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بدنی از حرکت ایستاد که در راه منافع و خیر این سازمان قدم بر می‌داشت. او برای تمامیت سازمان تامین اجتماعی و عدم جدایی بخش درمان دغدغه‌مند بود.

 نوربخش گفت: امروز همه افرادی که با او آشنایی دارند بر صدق و اخلاص در رفتار وی تاکید می‌کنند و فرد دیگری را مانند مرحوم فیضی دغدغه‌مند جامعه کارگری ندیدیم.

نوربخش اظهار داشت: همیشه سعی داشتیم که این خدمات بدون ادعای وی را به نوعی جبران کنیم و خواستیم که تندیسی از ایشان در این بیمارستان نصب کنیم و ایشان رضایت نداد. حتی در مراسم‌های افتتاح نیز تمایلی برای حضور نداشت.

وی با بیان اینکه اعمال و زحمات ایشان در نزد خداوند متعال مأجور خواهد بود، گفت: به مناسبت هفته تامین اجتماعی تندیسی از ایشان در بیمارستان تامین اجتماعی فیاض بخش نصب خواهد شد.

«بابک عدلی» مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران نیز با عرض تسلیت درگذشت مرحوم ابوتراب فیضی به بازماندگان آن مرحوم و خانواده بزرگ این سازمان گفت: ایشان برای خدمت به سازمان تامین اجتماعی بدون هیچ چشمداشتی حضور داشتند و چیزی برای خود نمی‌خواست و برای اعتلای این سازمان تلاش می‌کرد.

عدلی افزود: ایشان همه وقت خود را برای سازمان تامین اجتماعی گذاشت و دغدغه او سربلندی سازمان بود.

رییس بیمارستان فیاض بخش نیز در این مراسم گفت: مرحوم فیضی پدر معنوی سازمان تامین اجتماعی بود و زحمات زیادی برای بیمه شدگان و بیماران می‌کشید.

 بیات با بیان اینکه دفتر آن مرحوم در بیمارستان (مرحوم فیضی عضو هیات امنای بیمارستان فیاض بخش تهران بود) محل مراجعه بیماران و بیمه‌شدگان بود، افزود: ایشان ارتباط عمیقی با سازمان داشتند.

وی اظهار داشت: او هیچ توقعی از سازمان تامین اجتماعی نداشت و رفتار او از عمق علاقه‌اش نسبت به سازمان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز