خبرگزاری کار ایران

علی حیدری:

«ابوتراب فیضی» با دستان لرزان برای اعتلای تامین اجتماعی قلم زد

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۶۰۴

نایب رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی در پیامی، درگذشت ابوتراب فیضی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، علی حیدری (نایب رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی) در پیامی، درگذشت ابوتراب فیضی (از پیشکسوتان جامعه کارگری) را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

درخت تناور و پرثمر سازمان تامین اجتماعی ماحصل تلاش‌ها و مساعی برزیگران و باغبان‌هایی دلسوز و دغدغه‌مند است که عمر با برکت خویش را صرف قوام و دوام آن نموده و می‌نمایند و در جهت بالندگی و پایداری هرچه بیشتر آن گام برداشته و برمی‌دارند.

بی‌شک سایه‌ساری سازمان تامین اجتماعی بر سر چندین نسل از اقشار تلاشگر و زحمتکش جامعه، مرهون مجاهدت‌های فکری و عملی مدیران، کارکنان و شرکای اجتماعی (بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان) است و در میان این فعالان و حامیان سازمان تامین اجتماعی، ابوتراب فیضی هم به لحاظ قدمت فعالیت و مداومت کاری و هم به لحاظ ویژگی بارز او یعنی مجاهدت بی‌شائبه و بدون چشمداشت از کیان سازمان تامین اجتماعی برجسته است.

درگذشت ایشان را به خانواده محترم و سایر بازماندگان معزز ایشان تسلیت عرض نموده و برای روح سترگ او، علو درجات و همنشینی با اولیا و صلحا از درگاه حضرت احدیت مسئلت می‌نمایم.

همچنین جا دارد درگذشت ابوتراب فیضی را به سازمان تامین اجتماعی تسلیت بگوییم چراکه او زندگی خودر ا وقف این سازمان ساخته بود و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکرد و تا زمانی که رمقی در جانش بود برای دفاع از کیان این سازمان قدم زد و پای فشرد و تا زمانی که توانی در بدنش بود، با دستان لرزانش برای اعتلای این سازمان قلم زد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز