خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر کرمان:

مشکلِ کارگران، معیشت است نه علی ربیعی/با سنگ‌اندازی‌های مغرضانه مانع وزیر کار نشوید

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۶۱۵

عباس کاربخش می‌گوید: به وضوح دلایل مغرضانه جناحی، گروهی، سیاسی و نداشتن کار اقتصادی و دست‌اندازی در حوزه اجتماعی در پشت پرده این استیضاح مشهود است.

عباس کاربخش (دبیر اجرایی خانه کارگر کرمان) درخصوص استیضاح دوباره علی ربیعی به خبرنگار ایلنا گفت: نه تنها موافق نیستیم بلکه این استیضاح اشتباه محض است و به صلاح نظام، جامعه کارگری و حتی کارفرما هم نیست. مشکل امروز مردم و کارگران اقتصاد و معیشت است و ربطی هم به وزیر کار ندارد.

وی افزود: به وضوح دلایل مغرضانه جناحی، گروهی، سیاسی و نداشتن کار اقتصادی و دست‌اندازی در حوزه اجتماعی در پشت پرده این استیضاح مشهود است.

کاربخش تاکید کرد: عمده مشکلات کارگران اقتصادی است و در این شرایط باید پرسید آیا استیضاح وزیر کار مشکلات اقتصادی را حل می‌کند یا مشکلی بر مشکلات موجود می‌افزاید؟

دبیر اجرایی خانه کارگر کرمان گفت: از همه درخواست دارم اجازه بدهند کسی که از بدنه کارگری است و اهل تولید و حمایت از تولید داخلی‌ست، کارش را انجام دهد و با سنگ‌اندازی‌های مغرضانه مانع او نشوند.

وی در پایان افزود: امیدوارم خداوند در این شرایط بسیار سخت همه ما و مدیران و مسئولان کشور و نیز تمام نمایندگان را به راه راست هدایت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز