خبرگزاری کار ایران

محجوب در تذکر شفاهی:

اعلام وصول استیضاح وزیر کار بی‌احترامی به کمیسیون اجتماعی بود/ چرا استیضاح‌های با تاریخ دورتر اعلام وصول نشد؟

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۲۴۷

نماینده مردم تهران درخصوص اسیتیضاح وزیر کار گفت: استیضاح آقای ربیعی مایه تعجب است و این کار نوعی بی احترامی به اعضای کمیسیون اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علیرضا محجوب در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به  مواد ۲۲۳ و ۱۸ آیین نامه داخلی مجلس که درباره سوگند هیات رئیسه مجلس است،  گفت: آنچه که امروز به عنوان استیضاح وزیر کار اعلام وصول شد مایه تعجب است.

وی خاطر نشان کرد:روز گذشته ریاست مجلس به رئیس کمیسیون اجتماعی تاکید کردند که این مسئله را چرا در دستورکار قرار ندادید.

این عضو کمیسیون اجتماعی دهمین مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فرض کنید هیات رئیسه موضوعی را در دستورکار قرار نداده است آیا می‌توان بدون چاپ آن مسئله به موضوعات مورد توجه در ماده ۲۲۳ آیین نامه داخلی مجلس بی اعتنا بود؟

وی ادامه داد: آیین نامه چنین مجوزی را مطرح نکرده است هرچند که هیات رئیسه می‌تواند برداشت‌های دیگری از این ماده داشته باشد.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: اعلام اقدام بی‌طرفانه هیات رئیسه در اعلام وصول طرح استیضاح مطرح است، هیات رئیسه در این مسئله تجدیدنظر کند اگر این رویه است چرا استیضاح‌هایی با تاریخ بسیار دورتر اعلام وصول نمی‌شود؟ این رویه نوعی بی عدالتی به کمیسیون اجتماعی و بی احترامی به رئیس کمیسیون است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز