خبرگزاری کار ایران

شورای هماهنگی اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق:

ادامه‌ی بدعهدی‌های وزارت نیرو نسبت به کلاه‌زردها/در روزهای بی‌برقی به‌جای خدمت‌رسانی، دغدغه تبدیل وضعیت را داریم

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۳۷۸

شورای هماهنگی اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق می‌گویند: بحث تبدیل وضعیت ما به سرانجام نرسید.

شورای هماهنگی اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق در تماس با  خبرنگار ایلنا، از ادامه‌ی بدعهدی‌های وزارت نیرو خبر داد.

به گفته‌ی این فعالان، پیش از این وزارت نیرو قول پیگیری موانع تبدیل وضعیت اپراتورهای قرارداد کار معین پست‌های فشار قوی برق را به ذینفعان داد و مقرر شد حداقل ماهی یکبار اعضای شورای اپراتوری با معاونان وزارت نیرو نشستی داشته و پیگیر امورات از طریق جلسات شوند اما با گذشت چند ماه از این قول، هنوز موفق به دیدار با معاونان وزارت نشده‌ایم و حتی جوابگوی تماس‌های تلفنی نیستند.

این فعالان می‌گویند: این بدقولی‌ها در حالی است که در این روزهای اوج مصرف برق، اپراتورهای پست‌های فشارقوی که شریان برق کشور را در دستان خود دارند و برای آبادانی این مرز و بوم شب و روز نمی‌شناسد، از خواب و استراحت خود برای رفاه مردم زده‌اند اما دریغ که به جای دغدغه تامین برق کشور باید دغدغه عدم تبدیل وضعیت خود را با وجود تمام مجوزات داشته باشیم و در این فکر باشیم که چگونه می‌توانیم داد خود را به گوش مسولان برسانیم.

بحث تبدیل وضعیت اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق در دوران وزارت قبل تصویب و مجوزهای لازم صادر شد اما این الزام به بهانه نبودن چارت خالی برای استخدام، اجرایی نشده‌است.

اپراتورها می‌گویند: بارها تجمع برگزار کردیم، رایزنی و نامه‌نگاری کردیم ولی به جایی نرسیدیم؛ دیگر جان‌مان به لب رسیده؛ چرا حداقل پاسخگوی ما نیستند و سعی نمی‌کنند از در تعامل دربیایند و صدای ما را بشنوند؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز