خبرگزاری کار ایران

نمایندگان مجلس تبدیل وضعیت «کلاه‌زردها» را پیگیری می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۱۵۱

شورای هماهنگی اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق کشور، از رایزنی با نمایندگان مجلس و قول‌های مساعد آنها جهت پیگیری تبدیل وضعیت خود خبر دادند.

شورای هماهنگی اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق سراسر کشور در تماس با خبرنگار ایلنا، از رایزنی با نمایندگان مجلس و قول‌های مساعد آنها خبر دادند.

به گفته اعضای این شورا در نشستی که در روزهای گذشته بین اعضای شورای هماهنگی اپراتورها و جمعی از نمایندگان مجلس برگزار شد، نمایندگان قول دادند در صورتی که تا پایان ماه رمضان وزیر نیرو اقدامی برای تبدیل وضعیت اپراتورها انجام دهد، از او جهت پاسخگویی در مجلس دعوت شود تا توضیح دهد که چرا در ارتباط با تبدیل وضعیت اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق اقدامی صورت نمی‌گیرد.

از قرار معلوم نمایندگان مجلس به اپراتورها وعده داده‌اند که با جدیت تمام وضعیت آنها را پیگیری می‌کنند.

شورای هماهنگی اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق با ابراز خوشنودی از همراهی جمعی از نمایندگان مجلس، در اطلاعیه‌ای از اپراتورهای برق درخواست کردند منتظر نتایج رایزنی‌ها بمانند و امیدوار باشند که موانع اجرایی تبدیل وضعیت به زودی  برطرف شود.

مهمترین خواسته اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق، تبدیل وضعیت از «قرارداد کار معین» به «قرارداد دائم» است و در جهت پیگیری این مطالبه بارها از استان‌های مختلف به تهران آمده‌اند و تجمع اعتراضی برگزار کرده‌اند. این تبدیل وضعیت در ابلاغیه‌ای توسط وزیر قبلی نیرو به سازمان توانیر ابلاغ شد اما تاکنون اجرایی نشده‌است.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز