خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون اجتماعی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضرورتی ندارد/ یک وزیر بهتر می‌تواند امور این وزارتخانه را اداره کند

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۶۲۸

یک عضو کمیسیون اجتماعی گفت: مخالف جداسازی وزارت کار هستم، چون وقتی سیاستگذار کلان یک نفر باشد، بهتر از این است که دو وزیر برای مدیریت چنین وزارت‌خانه‌ای حضور داشته باشند. من فکر نمی‌کنم که طرح این موضوع ضرورتی داشته باشد.

علی ساری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، درباره لایحه تفکیک وزارت‌خانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تبدیل کردن وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دو وزارتخانه قطعا بزرگتر کردن دولت است ولی اینجا این نکته مهم است که تمام قد و قواره و دیسپلین سازمان تامین اجتماعی خودش الان در حد یک وزارتخانه است و همانند یک وزارتخانه اداره می‌شود و عملا انجام این تغییر و ایجاد وزارتخانه جدید باعث ایجاد ساختار جدید نخواهد شد.

وی تاکید کرد: الان عملا آقای سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در زیرمجوعه مدیریت آقای علی ربیعی کار می‌کند ولی به صورت دوتا وزارتخانه به شکل مستقل اداره می‌شوند. وقتی در حوزه‌های تخصصی این وزارتخانه جداسازی انجام می‌شود بزرگتر شدن دولت مطرح نمی‌شود اما باز هم من مخالف این جداسازی هستم، چون وقتی سیاستگذار کلان یک نفر باشد، بهتر از این است که دو وزیر برای مدیریت چنین وزارت‌خانه‌ای حضور داشته باشند. من فکر نمی‌کنم که طرح این موضوع ضرورتی داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز