خبرگزاری کار ایران

کارگران ورزشکار شناسنامه دار می شوند

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۸۷۹

شناسنامه ورزش کارگری با صدور کارت برای اعضای خانواده کار و تلاش، اقدامی است که ورزش کارگری این روزها با گسترش و استقبال این خانواده بزرگ در دست اقدام دارد.

طرح صدور کارت های ورزشی فدراسیون ها چند سالی است که منبع خوبی برای کسب درآمد فدراسیون های ورزشی شده است. این امر تاکنون مزایا و بعضا معایبی را نیز در بحث اجرایی خود داشته است. گاهی صدور این کارت ها به سبب قیمت های بالای مورد نظر فدراسیون ها، از سوی جامعه مخاطب و خانواده ورزشی فدراسیون مربوطه با اقبال مناسبی روبرو نمی شد. گاهی نیز تعریف درستی برای امکانات و مزایای استفاده از این کارت ها صورت نمی گرفت.البته به دور از انصاف است، اگر اجرای با برنامه آن را در چند رشته ورزشی نادیده بگیریم.

از همه این ها که بگذریم، این بار جامعه مخاطب ما از خانواده ای بسیار محترم و تاثیر گذار در کشور است و بحث بر سر یک رشته ورزشی خاص نخواهد بود. ورزش کارگری که قشر اکثریت کشور ما محسوب می شوند، در فدراسیون ورزش کارگری با هدف ساماندهی و استفاده از امکانات مطلوب قرار است عضو سامانه ورزش کارگری کشور شوند.

فدراسیون ورزش کارگری پس از نشست های تخصصی و بررسی شرایط امروز جامعه کار و تلاش در نظر دارد تا جامعه مخاطب خود را با صدور کارت ورزشی ساماندهی کند، اما این بار هدف کسب درآمد فدراسیون نیست چرا که رقمی که برای عضویت در این سامانه در نظر گرفته شده به قدری ناچیز است که نمی توان از آن بعنوان درآمد یاد گرد.همچنین امکانات فوق العاده ای که با همکاری اداره کل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اعضای این سامانه در نظر گرفته شده، هر ورزشکار یا در نگاه کلان هر یک از اعضای این خانواده بزرگ را به عضویت در این سامانه ترغیب می کند.

این در حالیست که اعضای این سامانه ورزشی می توانند با عضویت در این سامانه از تخفیفات ویژه که تا ۵۰٪ نیز در نظر گرفته شده از مجموعه های ورزشی کارگران سراسر کشور و همچنین اماکن تفریحی و زیارتی تحت پوشش بهره مند شوند. علاوه بر این شرط حضور در میادین مسابقات ملی و بین المللی و حتی عضویت در تیم های ملی ورزش کارگری، داشتن کارت عضویت بوده که همین امر به بسیاری از اما و اگر ها در خصوص ورزشکاران حاضر در میادین ورزش کارگری پایان می دهد، چرا که شناسنامه ورزشی ورزشکاران در این سامانه مورد تایید فدراسیون قرار می گیرد و پس بررسی کارت عضویت برای اعضا صادر می شود. همچنین ۲ تن از اعضای این خانواده بزرگ به قید قرعه می توانند کاروان ورزش کارگری کشورمان را برای حضور در مسابقات جهانی اسپانیا همراهی کنند و در مراسم های بدرقه کاروان و استقبال از کاروان نیز نفراتی به قید قرعه دعوت خواهند شد.

لمس حضوری ورزش کارگری برای اعضای این خانواده بزرگ در سطح کشور یکی از اهداف فدراسیون  می باشد که در تلاش است با تعامل و برنامه ریزی روشن و شفاف در سطح ملی و بین المللی در راستای تحقق شعار ورزش، نشاط و بهره وری گام های بنیادی و مستحکمی را بردارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز