خبرگزاری کار ایران

درجریان بازدید مدیرکل امور ورزشی کارگران صورت گرفت

استقبال مدیران جامعه کارگری از توسعه همایش های ورزشی شور و نشاط

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۸۰۱

ایجاد شور و نشاط در جامعه کار و کارگری از جمله اهداف مهم اداره کل امور ورزشی است و این اداره کل در تلاش برای توسعه فرهنگ ورزش های همگانی در بین کارگران است.

به گزارش ایلنا، بسته علمی و عملی در نظر گرفته شده و طراحی شده برای راه اندازی این مهم از سال گذشته توسط معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی رسما به تمامی ادارت کل ابلاغ شد که بر مبنای آن همایش های ورزش خانوادگی در تمام طول سال به صورت استانی و منطقه ایی برگزار شود و در ابعاد کلان و سراسری نیز در طول هر فصل یک همایش بزرگ خانوادگی همراه با شور و نشاط و ورزش های تفریحی در یک نقطه از کشور به انجام برسد.

اولین همایش سراسری را در اردیبهشت ماه به مناسبت هفته کارگر داشتیم که همزمان با تهران در سراسر کشور برگزار شد و سه همایش سراسری دیگر به صورت خانوادگی تا پایان سال برگزار می شود.

بر همین اساس رایزنی و تعامل با شرکت ها و کارخانجات بزرگ زیر مجموعه، به عنوان یکی از راههای نیل به این هدف بزرگ در نظر گرفته شده که از ابتدای تیرماه مدیرکل امور ورزشی با حضور در شرکت های بزرگی مثل صنایع شیر ایران ، نفت ایرانول ، کاشی الوند ، پارس الکتریک و سیمان شاهرود ضمن دیدار با مدیران عامل و مدیران ارشد این بخش های مهم تولیدی و اقتصادی دستاوردهای مهمی را به همراه داشت.

مهندس حیدری مدیرکل امور ورزشی کارگران در دیدار با مدیران این کارخانجات بزرگ و بر شمردن اهداف مهم معاونت فرهنگی و اجتماعی برای پیاده کردن و اجرای مواردی که از طریق ورزش های خانوادگی و تفریحی به شور و نشاط کارگران بیانجامد آمادگی اداره کل امور ورزشی را برای تعامل با هر کدام از این بخش ها و کارخانجات اعلام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز