خبرگزاری کار ایران

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

تعرفه ثبت نام کارگران در سامانه جامع روابط کار این هفته نهایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۲۵۵

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به آماده بودن نرم‌افزاری سامانه جامع روابط کار، اعلام کرد: قرار است این هفته نرخ ثبت نام کارگران در دفاتر پیشخوان از سوی سازمان تنظیم مقررات اعلام شود و پس از آن سامانه در تهران و چند استان دیگر در دسترس خواهد بود.

احمد مشیریان (معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره راه‌اندازی سامانه جامع روابط کار گفت: راه‌اندازی این سامانه در راستای اهداف تبصره ماده ۱۰ و هم‌چنین ماده ۱۹۲ قانون کار است و بر همین اساس، ما تفاهم‌نامه‌ای را با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در این باره امضا کرده بودیم.

وی درباره آخرین وضعیت راه‌اندازی سامانه جامع روابط کار بیان داشت: مذاکرات ما بر سر تعرفه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان نهاد ناظر دفاتر پیشخوان همچنان ادامه دارد. نرخ تعرفه پیشنهادی ما، ۲۵۰۰ تومان است. آنها نیز در همین هفته تعرفه ارائه این خدمات را به ما اعلام کنند تا ثبت‌نام کارگران برای ورود به این سامانه انجام شود.

مشیریان تصریح کرد: با راه‌اندازی این سامانه کارگران باید برای احراز هویت و ثبت‌نام به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند و بعد از آن با ورود به سامانه می‌توانند به قراردادهای کار دسترسی داشته و همچنین دادخواست را مستقیماً از طریق زیرسامانه‌های سامانه جامعه روابط کار ارسال و پیگیری کنند.

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش‌بینی کرد با نهایی شدن نرخ این خدمات، سامانه قراردادهای کار و دادخواست‌ها در تهران و ۴ استان دیگر آغاز به کار کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز