خبرگزاری کار ایران

مدیر امور مالی شرکت ملی حفاری ایران:

معوقات کارکنان تا آخر هفته پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۹۴۰۲

در پاسخ به انتقاد کارکنان رسمی شرکت ملی حفاری ایران از تاخیر در پرداخت معوقات مزدی، مدیر امور مالی شرکت می‌گوید تا آخر هفته مطالبات مزدی رسمی‌ها پرداخت می‌شود.

صادق قربانی (مدیر امور مالی شرکت ملی حفاری ایران) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به پرداخت به موقع حقوق و مزایای خردادماه  کارکنان قراردادی شرکت، گفت: حقوق کارکنان پیمانکاری با دریافت اسناد از سوی پیمانکاران از هفته گذشته در حال پرداخت بوده و به حساب بخش عمده ذینفعان واریز شده است. 

وی تعداد کارکنان شرکت اعم از رسمی، پیمانکاری و قراردادی را بالغ بر 17 هزار نفر عنوان کرد و افزود: این شرکت به رغم ساختار دولتی و زیر مجموعه شرکت ملی نفت ایران قرار داشتن، از نظر تامین منابع مالی متکی به ردیف‌های پرداختی دولت نیست و درآمدهای آن از محل کارکرد ناوگان حفاری و ارایه خدمات فنی و تخصصی کسب می گردد. 

قربانی اظهار کرد: به طور یقین عدم دریافت به موقع مطالبات از سوی شرکت های دریافت کننده خدمات روی محاسبات مالی شرکت اثرگذار است اما با همکاری کارفرماها،  تمهیدات پیش بینی شده و تامین اعتبارات لازم، حقوق و مزایای همکاران رسمی نیز حداکثر تا پایان هفته جاری پرداخت خواهد شد.

کارکنان رسمی شرکت ملی حفاری ایران در تماس با ایلنا اعلام کرده بودند که هنوز حقوق خرداد ماه را دریافت نکرده‌اند.

این کارگران گفتند که تاخیر در پرداخت دستمزد و مزایای مزدی، زندگی روزمره ما را با اختلال مواجه می‌سازد و برایمان مشکل‌ساز می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز