خبرگزاری کار ایران

کارگران شرکت حمل ونقل خلیج فارس برای دومین روز تجمع کردند/استمداد از مسئولان انتظامی

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۹۴۴

تعدادی از کارگران شرکت حمل ونقل خلیج فارس پیش از ظهر امروز بعد از اجتماع روز گذشته مقابل ساختمان خصوصی سازی با مراجعه به کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب از مسئولان انتطامی کشور درخواست استمداد کردند.

منابع خبری ایلنا در شرکت حمل و نقل خلیج فارس واقع در شهرستان اسلامشهر گفتند: گروهی از کارگران شاغل شرکت حمل ونقل خلیج فارس صبح امروز پس از اجتماع روز گذشته مقابل ساختمان سازمان خصوصی‌سازی با مراجعه به کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب، از مسئولان انتظامی کشور درخواست استمداد کردند.

از قرار معلوم، تعدادی از کارگران معترض از شب گذشته مقابل ساختمان سازمان خصوصی‌سازی چادر زده‌اند.

کارگران معترض مدعی‌اند؛ بخش خصوصی که از اردیبهشت ماه سال ۹۵ مسئولیت شرکت خلیج فارس را برعهده گرفته، توان مدیریت این واحد حمل و نقل جاده‌ای را ندارد به همین دلیل بهتر است که این واحد حمل ونقل جاده‌ای دوباره به دولت واگذار شود تا با مسئولیت مستقیم دولت، کارگران نیز حقوق معوقه خود را دریافت کنند.

کارگران می‌گویند: امروز مسئولان انتطامی با تنظیم صورتجلسه‌ای قرار است موضوع مطالبات ما را پیگیری کنند.

آنها با یادآوری اینکه پیش از ورود بخش خصوصی، شرکت حمل و نقل خیلج فارس تحت مدیریت مجموعه‌های وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار داشت، افزودند: از زمانی که وزارت بازرگانی سابق سهام خود را به بخش خصوصی واگذار کرد، مدیریت جدید با افول ثبت سفارش مواجه و در نتیجه مشکل کارکنان روبرو شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز