خبرگزاری کار ایران

اعتراضی دیگر ازسوی کارگران حمل‌ونقل خلیج‌فارس/این‌بار مقابل ساختمان بورس تجمع کردند

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۸۵۸

صبح امروز؛ شماری از کارگران شاغل در شرکت حمل ونقل خلیح فارس بابت خصوصی‌سازی و معوقات مزدی خود تجمع صنفی برپا کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شماری از کارگران شرکت حمل و نقل بین‌المللی خلیج فارس، امروز سه‌شنبه (۲۶ دی ماه) مقابل ساختمان شرکت بورس و اوراق بهادار واقع در میدان ونک تهران تجمع کردند.

این کارگران که صبح امروز از محل کار خود در منطقه اسلامشهر به تهران آمده بودند، در تماس با ایلنا گفتند: بابت مطالبات صنفی‌مان در یکسال گذشته بار‌ها مقابل نهاد‌های مختلف دولتی در  تهران و شهرستان تجمع کرده‌ایم که آخرین تجمع در روز هیجدهم دی ماه در میدان نماز شهر اسلامشهر برپا شد.

کارگران معترض که مدعی‌اند؛ مشکلات صنفی آن‌ها از زمان خصوصی‌سازی شرکت حمل ونقل خلیج فارس و تغییر مدیریت آغاز شده است، در ادامه گفتند: از سازمان بورس درخواست داریم نماد معاملاتی شرکت حمل ونقل خلیج فارس را برای تقاضای فروش بازگشایی کند.

به گفته کارگران حاضر در تجمع؛ در حال حاضر حدود یک هفته است علارغم گزارش شش ماهه مالی شرکت حمل و نقل خلیج فارس به بورس؛ هنوز نماد معاملاتی این شرکت برای تقاضای فروش بازگشایی نشده است ما هم به همین دلیل  مقابل ساختمان بورس جمع شده‌ایم.

طبق اظهارات آنها، از اردیبهشت سال ۹۵ که مدیریت شرکت حمل و نقل بین‌المللی خلیج فارس به بخش خصوصی واگذار شد، پرداخت مطالبات مزدی و بیمه‌ای آنها برهم خورده است.

به گفته آنها، پیش از این شرکت حمل و نقل خیلج فارس تحت مدیریت مجموعه‌های وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار داشت و بعد از اینکه وزارت بازرگانی سابق سهام خود را به بخش خصوصی واگذار کرد، مدیریت جدید با افول ثبت سفارش مواجه شد و در نتیجه مشکل پرداخت مطالبات کارکنان شروع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز