خبرگزاری کار ایران

مقابل ساختمان شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران انجام شد؛

تجمع دوباره کارگران حمل ونقل خلیج فارس در تهران

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۵۴۱

صبح امروز شماری از کارگران شرکت حمل و نقل بین‌المللی خلیج فارس در اعتراض به خصوصی‌سازی وپرداخت نشدن مطالبات مزدی خود، مقابل ساختمان شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران تجمع کردند.

به گزارش خبر نگار ایلنا ، شماری از کارگران شرکت حمل و نقل بین‌المللی خلیج فارس صبح امروز یکشنبه (۱۹ آبان ماه) مقابل ساختمان شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران واقع در میدان فاطمی تهران تجمع کردند.

این کارگران که صبح امروز از محل کار خود در منطقه اسلامشهر آمده بودند، در تماس با ایلنا گفتند: بابت مطالبات صنفی‌مان در یکسال گذشته بارها مقابل نهاد های مختلف دولتی در شهرستان اسلامشهر و تهران تجمع کرده‌ایم که آخرین تجمع در روز چهاردهم آذر ماه مقابل یکی از دفاتر اصلی شرکت واقع در چهار راه چیت سازی برپا شد.

کارگران معترض در تشریح مشکلات خود گفتند: از اردیبهشت سال ۹۵ که مدیریت شرکت حمل و نقل بین‌المللی خلیج فارس به بخش خصوصی واگذار شد، روال پرداخت مطالبات مزدی و بیمه‌ای آنها برهم خورده است.

این کارگران با یادآوری اینکه پیش از ورود بخش خصوصی، شرکت حمل و نقل خیلج فارس تحت مدیریت مجموعه‌های وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار داشت، افزودند: بعد از اینکه وزارت بازرگانی سابق سهام خود را به بخش خصوصی واگذار کرد، مدیریت جدید با افول ثبت سفارش مواجه شد و در نتیجه مشکل پرداخت مطالبات کارکنان شروع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز