خبرگزاری کار ایران

جمعی از نیروهای خرید خدمات آموزشی میانه:

ما نیروهای خرید خدمات آموزشی در صعب‌العبورترین روستاها مشغول به‌کاریم/ دستمزدمان کمتر از حداقل قانونی است

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۰۹۱

جمعی از نیروهای خرید خدمات آموزشی میانه می‌گویند در حالی که دستمزدمان از حداقل مصوب نیز کمتر است، از حق بیمه و سایر خدمات رفاهی محرومیم.

جمعی از نیروهای خرید خدمات آموزشی میانه در تماس با ایلنا از شرایط سخت شغلی خود انتقاد کردند.

این نیروها که از سه سال پیش مشغول به کارند، می‌گویند: در دورترین و صعب العبورترین روستاها مشغول خدمت هستیم؛ ولی با این وجود  وضعیت قراردادی که ما می‌بندیم، به شدت نامناسب است.

یکی از این معلمان بخش خصوصی می‌گوید: با ما ۵۰۰ هزار قرارداد می‌بندند که مجبوریم از همین قرارداد حق بیمه ۱۵ روز را پرداخت کنیم؛ یعنی ۱۵۰ هزار تومان می‌پردازیم؛ می‌گویند اگر می‌خواهید بیمه یک ماهه واریز کنیم، باید ۱۵۰ هزار تومان دیگر به ما بدهید تا بیمه کامل واریز شود؛ یعنی برایمان ماهی دویست هزار تومان باقی می‌ماند؛ ما مجبوریم برای رفت و آمد به مدارس حداقل ۱۵۰ هزار هم پول سرویس بدهیم؛ با کمال تعجب و ناراحتی باید گفت؛ در نهایت  برایمان فقط ۵۰هزار تومان باقی می‌ماند.

این معلم به مساله دیگری اشاره می‌کند و می‌گوید: دو سال است پول نفت مدرسه را نیز از جیب خودمان پرداخت می‌کنیم ؛ به ما می‌گویند موقع تسویه حساب پولش را می‌دهیم ؛ این در حالیست که  حقوقمان را بعد از یک سال می پردازند.

وی با بیان این که صدای نیروهای خرید خدمات آموزشی به جایی نمی‌رسد؛ می‌گوید: در استخدام چند ماه قبل هم که نیروهای پیش دبستانی، حق التدریس و استخدام شدند، نامی از این نیروهای خرید خدمات آموزشی نبود. با این وضعیت ما نیروهای خرید خدمات آموزشی بلاتکلیف و سرگردان مانده‌ایم و هیچ مرجعی پاسخگوی ما نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز