خبرگزاری کار ایران

گسترش همکاری سازمان تأمین اجتماعی و انجمن صنفی کاریابی های بین المللی

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۸۱۹

اداره کل اتباع سازمان تامین اجتماعی و انجمن صنفی کاریابی های بین المللی ایران راهکارهای توسعه پوشش تأمین اجتماعی به نیروهای کار اعزامی به خارج از کشور را بررسی کردند.

به گزارش ایلنا، در جلسه ای با حضور حسین جودکی، مدیرکل اتباع سازمان تامین اجتماعی و کرباسی، رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی کاریابی های بین المللی ایران راهکارهای بهره گیری از ظرفیت های طرفین برای اطلاع رسانی و توسعه پوشش تأمین اجتماعی به نیروهای کار اعزامی به خارج از کشور بررسی شد.

در این جلسه پس از تبادل نظر، تبیین موضوع و تشریح مقررات بیمه ایرانیان خارج از کشور و همچنین امکانات و ظرفیتهای انجمن صنفی کاریابی های بین المللی ایران، مقرر شد تا بسته های اطلاع رسانی و مستندات مربوط به بیمه ایرانیان خارج از کشور مورد نیاز در اختیار انجمن مذکورقرار گیرد و طرفین نسبت به ایجاد لینک سایت اختصاصی طرف مقابل در سایت اطلاع رسانی خود اقدام کنند.

همچنین انجمن صنفی کاریابی های بین المللی ایران با هماهنگی اداره کل اتباع سازمان تأمین اجتماعی ضمن تهیه و تنظیم یک فرمت خاص در خصوص بیمه تأمین اجتماعی نیروهای اعزامی، تمامی دفاتر کاریابی بین المللی را ملزم خواهد کرد تا پیش از اعزام نیروهای کار به خارج از کشور آنان را به واحدهای اجرایی تأمین اجتماعی معرفی کند تا برابر مقررات بیمه ایرانیان خارج از کشور تحت پوشش سازمان قرار گیرند.

گفتنی است، اداره کل اتباع سازمان تأمین اجتماعی نیز با استان ها و واحدهای اجرایی هماهنگی های لازم را در این خصوص انجام خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز