خبرگزاری کار ایران

اسامی نامزدهای هیات مدیره و بازرسان کانون عالی شوراهای اسلامی کار مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۴۹۱

اسامی نامزدهایی که در مجمع عمومی امروز کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور برای شرکت در انتخابات هیات مدیره و هیات بازرسان این تشکل صنفی کارگری اعلام آمادگی کردند، اعلام شد.

به گزارش ایلنا، در ادامه دستور کار این اجتماع صنفی اسامی 16 نامزدهیات مدیره و 5 نامزد بازرسی کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور ، مطابق مقررات و عرف جاری مربوط به برگزاری مجامع انتخابات نهادهای صنفی کارگری، از طریق نصب بر روی تابلوی اعلاناتی که در محل برگزاری مجمع قرار دارد اعلام شد و قبل از آن نیز هرکدام از نامزدها در حضور اعضای حاضر در مجمع  با ایراد چند جمله خود را معرفی کردند.

بر این اساس«آیت الـله اسدی» از قزوین، «داوود امیری» از خراسان شمالی، «علی اصلانی» از استان البرز، «علیرضا برهانی» از سمنان، «ابوالفضل پوروفایی» از استان مرکزی، «احسان سهرابی» از خراسان رضوی، «میر علی شیرافکن» از مازندران، «اولیا علی بیگی» از کرمانشاه، «علی اکبر رواقی» از کرمان، «سید روح الـله راسخی» از یزد، «علی خدایی» از تهران، «قاسمی محمود» از همدان، «چنگیز قاسمی» از آذربایجان شرقی، «مهرداد مویدی» از فارس، «احمدرضا معینی» از اصفهان و «مصطفی نظری» از خوزستان نامزدهای دور جدید هیات مدیره کانون عالی شورای اسلامی کار کشور هستند.

در مورد نامزدهای انتخابات بازرسان هیات مدیره نیز اسامی «علیرضا آشیان» از زنجان، «غلامرضا سلطانی» از گلستان، «محمد صباغیان» از خراسان شمالی، «حسین حبیبی» از تهران و «علی محمودیان» از چهارمحال و بختیار اعلام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز