خبرگزاری کار ایران

در ادامه مجمع عمومی امروز کانون عالی شوراهای اسلامی کار اتفاق افتاد؛

شروع انتخابات هیات مدیره با معرفی نامزدها

asdasd
کد خبر : ۳۷۰۴۴۱

انتخابات هیات مدیره و بازرسان کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور با معرفی نامزدها کار خود را شروع کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه مجمع عمومی صبح امروز اعضای کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور در مجموعه تفریحی کارگران سنگاچین، انتخابات هیات مدیره و بازرسین کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور هم اکنون با معرفی نامزدها آغاز شد.

در حال حاضر کاندیداهای انتخابات در حال معرفی خود هستند و احتمالا نتیجه این انتخابات تا ظهر امروز مشخص خواهد شد.

در مراسم امروز، پیش از آغاز انتخابات ابتدا گزارش عملکرد هیات مدیره و بازرسان کانون عالی شوراهای اسلامی کار قرائت شد و در ادامه آن از تعدادی از اعضای تازه بازنشسته شده و پیشکسوت شوراهای اسلامی کار در سراسر کشور تقدیر به عمل آمد.

براین اساس ناصر برهانی رئیس کانون شوراهای اسلامی کار استان تهران، هوشنگ دروش رئیس کانون شوراهای اسلامی کار استان خوزستان و رحمت الـله پورموسی و محمد رضا بقاییان از اعضای کانون شوراهای اسلامی کار استان تهران از جمله افرادی هستند که از آنها تقدیر به عمل آمده است و اسامی افراد یاد شده جزء نامزدهای این دوره هیات مدیره و بازرسان کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز