خبرگزاری کار ایران

ادامه بلاتکلیفی کارکنان رسمی شاغل در پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس

کد خبر : ۳۲۹۱۳۷

اقدام اعتراضی کارکنان رسمی پتروشیمی خلیج فارس روز چهار شنبه گذشته بدون دستیابی به نتیجه مشخصی خاتمه یافت.

فعالان کارگری پتروشیمی خلیج فارس، در گفتگو با ایلنا، می‌گویند اقدام اعتراضی که هفته گذشته از سوی کارکنان رسمی پتروشیمی خلیج فارس در قالب خودداری از خوردن غذای کارخانه صورت گرفته بود پس از پنج روز بدون دستیابی به نتیجه مشخصی خاتمه یافت.

از قرار معلوم هنوز نارضایتی کارکنانی که در این اقدام صنفی اعتراضی شرکت کرده بودند هنوز پابرجاست.

ظاهرا نگرانی و نارضایتی این کارگرانی که در این مدت پنج روزه از خودرن غذای کارخانه خودداری کرده بودند به وضعیت نامشخص آنها بازمی‌گردد که از زمان واگذاری واحدهای زیر مجموعه این مجتمع پتروشیمی به بخش خصوصی آغاز شده است.

گفته می‌شود انتشار مجموعه ای از مکاتبات رسمی که در دو ماه گذشته توسط مقامات مسئول در وزارتخانه‌های نفت، کار و پتروشیمی پیرامون مشکلات این کارگران صورت گرفته در بروز نگرانی آنها شکل گیری اقدام اعتراضی اخیر موثر بوده است.

این فعالان به عنوان نمونه  از نامه های مراکز بهداشت و درمان شرکت نفت و بخش اتوماسیون اداری این سازمان مبنی بر قطع ارائه خدمات به کارکنان شرکت های واگذار شده به بخش خصوصی نام می برند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز