خبرگزاری کار ایران

۳۶ کارگر آجر ماشینی«سازمایه» بیکار شدند

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۲۷۹

قرارداد کار ۳۶ کارگر قرار دادی و باسابقه کارخانه آجر ماشینی «سازمایه» پاکدشت در سال ۹۴ تمدید نشده است و به این ترتیب این کارگران بیکار شده‌اند.

منابع کارگری ایلنا در کارخانه سازمایه اعلام کردند؛ قرارداد کار ۳۶ تن از کارگران قرار دادی و باسابقه کارخانه آجر ماشینی «سازمایه» در سال ۹۴ به دلیل عدم نیاز تمدید نشده است و هم اکنون این تعداد کارگر فقط تواسته‌اند برای پیگیری این موضوع به اداره کار پاکدشت شکایت کنند.

کارگران بیکار شده کارخانه آجر ماشینی «سازمایه» به ایلنا گفته‌اند کارفرما مدعی است این واحد تولیدی در زمینه فروش محصولات تولیدی خود  دچار مشکل شده است و توان پرداخت به موقع حقوق حدود ۸۰ کارگر شاغل در کارخانه را ندارد، به همین دلیل کارفرما با تعدیل ۳۶ نفر از کارگران، فعالیت دو شیفت کاری این کارخانه را به یک شیفت کاری کاهش داده است.

این منابع کارگری همچنین می‌گویند رکود بازار ساخت و ساز به فعالیت کارخانه‌های آجر ماشینی لطمه وارد کرده و کارخانه‌های مستقر در شهرستان پاکدشت به ویژه سازمایه توان رقابت در این بازار را ندارند.

به گفته آنان؛ پس از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها اکثر کارخانه‌های تولید کننده صنعتی و نیمه صنعتی و سنتی آجر در استان دچار رکود شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز