خبرگزاری کار ایران

تاخیر در پرداخت حقوق ۶۰ کارگر فضای سبز سیمان تهران

asdasd
کد خبر : ۲۶۹۸۸۶

پرداخت حقوق اسفند و حق عیدی پایان سال ۹۳ حدود ۶۰ کارگر فضای سبز کارخانه «سیمان تهران» به تاخیر افتاده است.

منابع کارگری ایلنا در سیمان تهران گزارش دادند، این کارگران که تحت مسئولیت شرکت پیمانکاری «گلسار» در محوطه کارخانه به کارهای فضای سبز مشغول‌اند حقوق اسفند و عیدی و سنوات پایان سال گذشته (۹۳) را دریافت نکرده‌اند.

کارگران پرداخت نشدن صورت وضعیت‌های مالی این شرکت پیمانکاری از سوی سیمان تهران را باعث به تعویق افتادن حقوقشان می‌دانند.

کارگران فضای سبز سیمان تهران علاوه بر آنکه یک ماه حقوق و عیدی طلب دارند، از نداشتن امنیت شغلی به دلیل نوع قرارداد کاری (یک ماهه) و همچنین دستمزد ناکافی ابراز نارضایتی می‌کنند.

این منابع کارگری در سیمان تهران در ادامه با اشاره به سوابق ۵ تا ۲۷ ساله کارگران فضای سبز این شرکت سیمانی تصریح کردند: علاوه بر ۶۰ کارگر فضای سبز، ۲۶ نفر از کارگران خدماتی کارخانه سیمان تهران که تحت نظر یک شرکت پیمانکاری دیگر فعال‌اند حقوق اسفند ماه ۹۳ را دریافت نکرده اند.

طبق ادعای کارگران سیمان تهران، کارگرانی که توسط شرکت‌های واسطه نیروی انسانی از جمله شرکت پیمانکاری گلسار در سیمان تهران مشغول به کاراند ثبات شغلی ندارند و هر لحظه امکان بیکاری آنان وجود دارد.

طبق گزارش منابع کارگری، سیمان تهران حدود هزارو ۳۷۰ کارگر رسمی و پیمانکاری دارد که از این تعداد هزار نفر از کارگران  پیمانکاری‌اند.

کارگران سیمان تهران مدعی‌اند، حقوق کارگران پیمانکاری سیمان تهران طی چند سال گذشته هر ماه با تاخیر پرداخت شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز