خبرگزاری کار ایران

کاندیدای انتخابات دور دوازدهم مجلس از حوزه انتخابیه تهران:

مجلس باید حامی کارگران و بازنشستگان و کارمندان باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۵۹۵

حمید جلیلی گفت: رسیدگی به مشکلات اقتصادی بازنشستگان، کارگران، کارمندان دولت و زنان خانه دار و سرپرست خانوار از اهم برنامه‌هایی است که مجلس بعدی باید دنبال کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمید جلیلی (کاندیدای انتخابات دور دوازدهم مجلس شورای اسلامی) در اظهارنظری به صورت مختصر به ارائه برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود پرداخت.

وی با بیان اینکه افزایش مشارکت باتوجه به دستور رهبری یکی از دغدغه‌های شرکت‌کنندگان در عرصه نامزدی انتخابات است، گفت: حفظ کشور و تبعیت از سخن رهبر معظم انقلاب درباره مشارکت در انتخابات از مباحثی است که باعث شد تا بنده نسبت به حضور در این عرصه احساس تکلیف کنم.

جلیلی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر مشکلاتی چون تحریم‌ها برای کشور معضل ایجاد کرده است، گفت: باتوجه به جنگ اقتصادی دشمن لازم است در عرصه معیشت مردم اقدامات جهادی صورت گیرد و مسئولان حرف را کنار بگذارند و جسورانه باید عمل شود.

این کاندیدای حوزه انتخابیه تهران تاکید کرد: رسیدگی به مشکلات اقتصادی بازنشستگان، کارگران، کارمندان دولت و زنان خانه‌دار و سرپرست خانوار از اهم برنامه‌هایی است که مجلس بعدی باید دنبال کند و بنده نیز در همین عرصه حامی کارگران، بازنشستگان و کارمندان خواهم بود. سایر نمایندگان نیز باید چنین باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز