خبرگزاری کار ایران

یک نامزد انتخابات مجلس:

تصمیم مجلس در موردِ افزایش سن بازنشستگی را اشتباه می‌دانم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۰۴۶

محمدعلی مسجدی مولا گفت: تصمیم مجلس در موردِ افزایش سن بازنشستگی را اشتباه می‌دانم و معتقدم این قانون باعث ضایع شدنِ حقوق کارگران می‌شود و به نظرم این قانون باید اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی مسجدی مولا، کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم، در مورد برنامه‌های انتخاباتی خود گفت: تصمیم مجلس در موردِ افزایش سن بازنشستگی را اشتباه می‌دانم و معتقدم این قانون باعث ضایع شدنِ حقوق کارگران می‌شود و به نظرم این قانون باید اصلاح شود. 

وی ادامه داد: باید فکری به حال حداقل مزد کارگران داشت و باید حقوق کارگران سروسامان بگیرد. همچنین باید کاری کرد که ارزش پول ملی حفظ شود. 

این کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم گفت: باید اقداماتی برای افزایش مهارت کارگران انجام داد و تا جایی که می‌توان یک کارگر را از کارگرِ ساده به کارگرِ ماهر تبدیل کرد. 

مسجدی گفت: مشکلات کارگران و بازنشستگان بسیار است و هزینه‌های زندگی با درآمدها همخوانی ندارد. هم دولت و هم کارفرمایان باید کمک‌های غیرنقدی برای حقوق‌‎بگیران در نظر بگیرند. 

وی در خصوص تحصیلات و حوزه‌ی فعالیتِ خود گفت: تحصیلات فوق لیسانس حسابداری دارم و سال‌ها در حوزه مالی فعالیت داشته‌ام. همچنین افتخارِ رزمندگی دارم، جانبار ۵۰درصد دفاع مقدس و برادر شهید هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز