خبرگزاری کار ایران

در تماس با ایلنا مطرح شد؛

نیروهای پیمانکاری بخش فروش بلیت مترو: شرکتِ قبلی بدونِ تسویه حساب رفت!

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۷۱۵۵

نیروهای پیمانکاری بخش فروش بلیت مترو می‌گویند: شرکت رایان شهر شهرداری بود که بدونِ پرداختِ حقوق آذرماه و بدونِ تسویه‌ی حق بیمه‌ی آبان ماه، کار را به شرکتِ جدید واگذار کرده است.

نیروهای پیمانکاری بخش فروش بلیت مترو، در تماس با خبرنگار ایلنا، از تغییر پیمانکار بخش فروش بلیت مترو خبر دادند و گفتند: از ابتدای دی ماه با پیمانکار جدید قرارداد بسته‌ایم، اما هنوز پیمانکار قبلی به طور کامل با ما تسویه حساب نکرده است. 

آن‌ها می‌گویند: پیمانکار قبلی، شرکت رایان شهر شهرداری بود که بدونِ پرداختِ حقوق آذرماه و بدونِ تسویه‌ی حق بیمه‌ی آبان ماه، کار را به شرکتِ جدید واگذار کرده است. 

این نیروها همچنین می‌گویند: پیمانکار قبلی عیدی و سنواتِ آن‌ها را هنوز پرداخت نکرده و نگران هستند که با پایانِ کارِ این شرکت، نتوانند به این حق خود برسند. 

نیروهای پیمانکاری بخش فروش بلیت مترو در ادامه می‌گویند: با روی کار آمدنِ پیمانکار جدید، باید سوء پیشینه و آزمایش‌عدم اعتیاد بدهیم. در کنار این موارد از ما برگه‌ی طب کار هم خواسته‌اند که مجموع اینها روی هم هزینه‌ای نزدیک به یک میلیون تومان دارد که برای ما بسیار زیاد است. ما هنوز حقوق ماه قبل خود را دریافت نکرده‌ایم، چگونه می‌توانیم این هزینه را پرداخت کنیم؟ 

آن‌ها می‌گویند: پیمانکار پیشین حقوق‌ها را با تأخیر بسیار پرداخت می‌کرد و به دلیلِ‌عدم تسویه‌ی به موقعِ حق بیمه، برای دریافت خدمات بیمه درمان نیز دچار مشکل می‌شدیم. امیدواریم این مشکلات با پیمانکار جدید رفع بشود. دریافتِ به موقعِ حقوقِ ناچیز، کمترین انتظاری است که می‌توان از پیمانکار داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز