خبرگزاری کار ایران

جمعی از نیروهای تعدیل شده‌ی روزنامه ایران هنوز سنوات خود را نگرفته‌ند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۳۳۲

جمعی از نیروهای تعدیل‌شده‌ی روزنامه‌ی ایران از عدم دریافتِ سنواتِ پایان خدمتِ خود بعد از گذشتِ بیش از ۹ ماه خبر دادند.

شماری از نیروهای تعدیل‌شده‌ی روزنامه‌ی ایران در تماس با خبرنگار ایلنا، از عدم دریافتِ سنواتِ پایان خدمتِ خود بعد از گذشتِ ۹ ماه خبر دادند و گفتند: هنوز موفق به دریافتِ سنوات‌مان نشده‌ایم. ما را بعد از سال‌ها کار تعدیل کردند و حالا برای پرداختِ سنوات‌مان تعلل می‌کنند. 

از قرار معلوم روزنامه ایران برخی از نیروهای تعدیل‌شده را برای دریافت سنوات فراخوانده است. یکی از این نیروها، که ۲۳ سال سابقه‌ی کار دارد، درباره مشکل خود برای دریافتِ سنواتِ پایان خدمت گفت: روزنامه ایران برای پرداختِ سنواتِ پایان خدمت، از ما خواسته تا در برگه‌ای بنویسیم «همه‌ی حق و حقوق‌ام را از روزنامه ایران دریافت کرده‌ام و هیچ‌گونه شکایتی علیه روزنامه ندارم.»؛ نوشتن این جمله و امضای آن، من را از پیگیریِ دریافتِ حق و حقوق دیگرم محروم می‌کند به همین دلیل به هیچ وجه چنین چیزی نخواهم نوشت. 

وی افزود: یکی از شکایت‌هایم علیه روزنامه پرداخت نکردنِ حق‌السهم بیمه از طرف روزنامه ایران به صندوق بیمه تأمین اجتماعی در یک دوره‌ی مشخص است که در صورتِ امضای نامه‌ی تائیدِ دریافتِ حق و حقوق، این شکایت نیز بلاموضوع می‌شود. 

گفتنی است، روزنامه ایران اواخر سال ۱۴۰۱ با تعدادی از نیروهایش قطع همکاری کرد که برخی از آنها ۱۵ سال و بیشتر سابقه‌ داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز