خبرگزاری کار ایران

درخواست جمعی از کارگران محور ریلی بافق - زرند برای دریافت سنوات

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۸۱۸

کارگران ابنیه فنی راه آهن محور ریلی بافق - زرند در استان کرمان خواستار وصول مطالبات سنواتی خود شدند.

جمعی از کارگران ابنیه فنی راه آهن محور ریلی بافق تا زرند کرمان، در تماس با خبرنگار ایلنا، از عدم پرداخت مطالبات معوق خود خبر دادند.

این کارگران که در پیگیری وضعیت مطالبات خود و همکارانشان سه‌شنبه (۲۸ شهریور ماه) مقابل ساختمان استانداری کرمان دست به تجمع صنفی زده بودند، در ادامه می‌گویند: نزدیک به ۳۵۰کارگر پیمانکاری شاغل در بخش نگهداری از خطوط ریلی بافق تا زرند در استان کرمان هستیم الان ۸ تا ۱۰ سال است که از شروع به کار ما می‌گذرد اما کارفرما اعتقادی به پرداخت سنوات ندارد.

آن‌ها از تاخیر مکرر مطالبات خود انتقاد دارند و می‌گویند: تا چه زمانی باید منتظر دریافت مطالبات خود بمانیم؟ به عنوان کارگر بخش خدمات ابنیه فنی همیشه حقوق و سایر مطالباتمان را با تاخیر چند ماهه می‌گیریم. علاوه بر آن ۸ تا ۱۰ سال تمام است که منتظریم کارفرمای شرکت پیمانکار ضمن پرداخت سنوات، طرح طبقه‌بندی مشاغل را برای ما اجرایی کند.

طبق اظهارات آن‌ها، جدا از مطالبات قدیمی؛ کارگران چند سالی هست که مطالبات عرفی و مناسبتی خود را طبق بخشنامه مدیریت راه‌آهن به کارگران این ناحیه ریلی دریافت نکرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز