خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری رودبار:

سال‌هاست در انتظارِ تبدیل وضعیت هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۴۸۹

کارگران شرکتی شهرداری رودبار خواهان افزایش دستمزد و تبدیل وضعیت خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از کارگران شرکتی شهرداری رودبار نسبت به پایین بودن دستمزد و مزایا در مقایسه با کارگران استخدامی اعتراض کردند. آن‌ها همچنین خواهان عقد قرارداد مستقیم با کارفرما هستند.

یکی از کارگران در این‌باره گفت: حدود ۵۰ کارگر قرارداد شرکتی در شهرداری رودبار مشغول به کار هستند که خواهان تبدیل وضعیت و عقد قرارداد مستقیم با کارفرما هستند. این کارگران به دفعات از مدیران شهری درخواست کردند وضعیت شغلی آن‌ها را از قراردادی به استخدامی تغییر دهند.

وی در تشریح مشکلات تبدیل وضعیت استخدامی خود گفت: نامه تبدیل وضعیت شغلی ما حدود ۸سال پیش به شهرداری ابلاغ شده اما هنوز اجرایی نشده است. در عین حال منتظر اجرای طرح ساماندهی کارگران پیمانکاری هستیم که از سوی مسئولان در حال پیگیری است.

این کارگر همچنین با انتقاد از طرح تبدیل وضعیت استخدامی کارگران ایثارگر و تبعیض ایجاد شده بین کارگران گفت: اخیرا تبدیل وضعیت استخدامی حدود ۶ تا ۷ نفر از همکاران شرکتی ایثارگر در مجموعه شهرداری رودبار اجرا شده و این موضوع نارضایتی‌هایی بین بقیه نیروهای شرکتی (غیرایثارگر) ایجاد کرده است.

کارگران شرکتی شهرداری رودبار از سال‌ها پیش خواهان تبدیل وضعیت خود بوده‌اند. در این میان، گرچه وعده‌هایی برای تبدیل وضعیت آن‌ها در گذشته داده شد، اما تا امروز اقدامی برای تبدیل وضعیت آن‌ها انجام نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز