خبرگزاری کار ایران

انتقاد ایثارگرانِ راه وشهرسازی خوزستان از عدمِ تبدیل وضعیت

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۸۵۶

کارگران ایثارگر شرکتی «واحد حفاظت از اراضی» اداره کل راه وشهرسازی خوزستان از تعلل در اجرای مصوبه تبدیل وضعیت استخدامی کارگران شرکتی ایثارگر انتقاد کردند.

تعدادی از کارگران شرکتی اداره کل راه وشهرسازی خوزستان در تماس با خبرنگار ایلنا گفتند: حدود ۳۴ نفر از مجموع ۸۸ کارگری که تحت مسئولیت یک پیمانکار در واحد «حفاظت از اراضی» مشغول کارند، مشمول طرح تبدیل وضعیت ایثارگران هستند. علیرغم اینکه ما کارگران شرکتی مشمول این طرح، مدارک و اسناد مورد نیاز خود را بعد از ماه‌ها پیگیری به شهرداری ارائه داده‌ایم اما در انجام این کار تعلل می‌کنند.

آن‌ها با بیان اینکه تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در نهادهای دولتی و عمومی، نص صریح قانون است که متاسفانه مدیران اداره کل راه وشهرسازی خوزستان آن را اجرایی نمی‌کنند، افزودند: با وجود آنکه طرح تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در اکثر نهادهای دولتی و عمومی در سال ۱۴۰۰ و۱۴۰۱انجام شده این طرح تاکنون که در شهریور ماه سال ۱۴۰۲هستیم، برای کارگران شرکتی واحد حفاظت از اراضی اداره کل راه وشهرسازی خوزستان اجرایی نشده است.

کارگران شرکتی ایثارگر اداره کل راه شهرسازی خوزستان با انتقاد از ادامه بلاتکلیفی در وضعیت شغلی خود گفتند: سال پیش مدام این ماه و آن ماه کردند؛ حالا هم اجرای طرح را به سال۱۴۰۲ کشانده‌اند؛ با این حال در چنین شرایطی امید چندانی به تبدیل وضعیت و بهبود اوضاع شغلی‌مان نداریم.

این کارگران با بیان اینکه در شرایطی در انتظار اجرای طرح تبدیل وضعیت شغلی خود هستیم که کارگران بخش حفاظت از اراضی با دریافت حداقل حقوق هشت تا ۹ میلیونی که آن هم با دو تا سه ماه تاخیر پرداخت می‌شود وضعیت شغلی و معیشتی خوبی ندارند.

این کارگران ایثارگر «واحد حفاظت از اراضی» اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در پیگیری وضعیت استخدامی خود گفتند: در پیگیری‌هایی که انجام دادیم هیچ کس به ما کارگران پاسخ نمی‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز