خبرگزاری کار ایران

بیکاری ۲۰۰ کارگر در اثر تعطیلی فروشگاه رفاه پل کابلی تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۵۷۷

در نتیجه تعطیلی فروشگاه زنجیره‌ای رفاه شعبه دروازه تهران (پل کابلی) تبریز، حدود ۲۰۰ کارگر شاغل در این واحد فروشگاهی بیکار شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فروشگاه زنجیره‌ای رفاه شعبه دروازه تهران (پل کابلی) تبریز به دلیل زیان ده بودن با تصمیم کارفرما تعطیل شد که در نتیجه آن ۲۰۰ کارگری که به‌طور مستقیم در این واحد مشغول به کار بودند، بیکار شدند.

این کارگران می‌گویند: از چند وقت پیش شایعاتی درباره تعطیلی فروشگاه رفاه شعبه دروازه تهران (پل کابلی) تبریز و در نتیجه تعدیل نیروی کار آن مطرح بود که در نهایت، تعطیلی  فروشگاه، تیر خلاص را بر اشتغال ما وارد آورد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با تایید این خبر به رسانه‌های محلی گفت: مشکل تعدیل نیروی فروشگاه زنجیره‌ای رفاه کشوری است و تنها مشکل استان و شهر تبریز نیست.

به گفته حسین فتحی؛ متاسفانه فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در سطح کشور دچار مشکلات اقتصادی شده و درباره نحوه ادامه فعالیت آن قرار است تصمیم‌گیری شود. به همین جهت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه آذربایجان شرقی هم دچار مشکل شده است.

وی ادامه داد: با توجه به جلسه‌ای که در فرمانداری تبریز برگزار شد، شعبه دروازه تهران فروشگاه رفاه تعطیل شده و شعبه چهارراه لاله به کار خود ادامه می‌دهد.

به گفته وی؛ فروشگاه زنجیره‌ای رفاه قصد دارد به دلیل زیاندهی تمامی شعبات خود در کشور را تعطیل کند. مسئولین فروشگاه رفاه در جلسه کمیسیون کارگری استان حضور یافته‌اند تا وضعیت بررسی شود.

فتحی در پایان در مورد وضعیت افراد شاغل در فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه استان نیز توضیح داد: در صورت واگذاری فروشگاه رفاه به شرکت‌های دیگر، پرسنل این فروشگاه به کار خود ادامه می‌دهند در غیر این صورت این افراد از حمایت‌های بیمه بیکاری استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز