خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توصیه کرد:

اهتمام جدی مدیران به طرح تعاونی مسکن کارگران

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۲۴۷

صولت مرتضوی به مدیران استانی وزارت کار توصیه کرد: به تعامل با تشکل‌های کارگری و بازنشستگان و توجه به تعاونی مسکن کارگران اهتمام جدی بورزید.

به گزارش ایلنا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرجع رجوع مردم بودن برای حل و گره‌گشایی از مشکلات مردم را برای مدیران نعمت الهی دانست و گفت: درب اتاق مدیران استانی وزارت کار باید بدون تشریفات به روی مردم باز باشد. 

سیدصولت مرتضوی (وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی) در نشست هم‌اندیشی مدیران‌کل استانی وزارت کار اظهار کرد: راهبرد اصلی دولت مردمی سیزدهم حل مشکلات اقتصادی و رونق‌گرفتن سفره مردم است. 

وی با تأکید بر افزایش سرمایه اجتماعی نظام، افزود: اقناع‌سازی افکار عمومی در دستور کار مدیران‌کل استانی باشد. 

مرتضوی گفت: اشتغال و مسکن کارگران محور اقدامات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال ۱۴۰۲ خواهد بود. 

وی با بیان این‌که مدیران استانی باید نخ تسبیح اشتغال در صف وزارت کار باشند، افزود: مهم‌ترین نیاز امروز کشور اشتغال است که موجب رشد تولید می‌شود. 

مرتضوی اشتغال را عامل رشد بهره‌وری در کشور دانست و تصریح کرد: اقتصاد کشور باید به سمت اقتصاد دانش‌بنیان و خلاق حرکت کند. 

وزیر کار با اشاره به تأکیدات ریاست‌جمهور بر تکریم کارگران گفت: کارگران یکی از سرمایه‌ها و ستون اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند. 

وی فساد را ظلم در حق‌الناس عنوان و اضافه کرد: به تعامل با تشکل‌های کارگری و بازنشستگان و توجه به تعاونی مسکن کارگران اهتمام جدی بورزید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز